۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۳
کد خبر: ۴۵۰۰۰۹

تکذیب سخنان رییس هیأت عالی حج و عمره عراق درباره آیت الله سیستانی

رییس هیأت عالی حج و عمره عراق اظهارات منتسب به خود علیه حضرت آیت الله سیستانی را تکذیب کرد.
شیخ خالد العطیه رییس هیأت عالی حج و عمره عراق

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دفتر رسانه ای حجت الاسلام شیخ خالد العطیه رییس هیأت عالی حج و عمره عراق اظهارات منتسب به وی درباره حضرت آیت الله سیستانی را تکذیب کرد.

این دفتر اعلام کرد: در حالی که شیخ خالد العطیه قبلا نیز اظهارات منتشر شده در رسانه ها علیه مرجعیت را تکذیب کرده بود، این روزها شاهد انتشار مجدد این سخنان هستیم. وی احترامی فراوانی برای مرجعیت تقلید و افکار و طرح های سیاسی و اجتماعی آن دارد و معتقد است که دیگران در جایگاهی نیستند که این افکار و طرح ها را مورد نقد قرار  دهند.

بازگشت حجاج عراقی از روز جمعه

حجت الاسلام خالد العطیه از برگزاری موفقیت آمیز حج امسال خبر داد و گفت: مراحل بازگشت حجاج از فردا جمعه آغاز می شود و حجاج با روزی 4 پرواز به عراق بازخواهند گشت.

وی افزود: 9 شهروند عراقی به دلیل بیماری و کهولت سن در حج جان خود را از دست داده و دو شهروند دیگر نیز بر اثر تصادف دارفانی را وداع گفتند.

این روحانی عراقی با اشاره به تلاش جهت رفت و آمد زمینی حجاج اظهار داشت: هیأت حج و عمره با هماهنگی دستگاه های امنیتی و نیروهای بسیج مردمی امنیت را تأمین می کنند. هیأت حج درصدد نشست با وزیران سعودی جهت برنامه ریزی برای سال آینده است تا تعداد حجاج عراقی افزایش یابد./980/ب902/د

محمدرضا جایروند
ارسال نظرات