۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۹
کد خبر: ۴۵۰۷۱۲
شیخ نعیم قاسم:

هماهنگی آمریکا با داعش به صورت روزانه است

معاون دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به هماهنگی کامل آمریکا و رژیم صهیونیستی با تروریستهای حاضر در سوریه تأکید کرد که لبنان در حال حاضر به یُمن معادله ارتش، ملت و مقاومت در برابر اسرائیل و تکفیریها از آرامش و ثبات برخوردار است.
«نعیم قاسم»

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در واکنش به بمباران مواضع نیروهای سوری در شهر «دیرالزور» و کشته و زخمی شدن 200 نفر از آنان به وسیله جنگنده های آمریکا تأکید کرد که این مسئله حکایت از هماهنگی واشنگتن با داعش دارد.

قاسم در این زمینه گفت: حمله جنگنده های آمریکا به ارتش سوریه بدون شک ثابت کرد که هماهنگی آمریکا با تکفیری ها به صورت روزانه است، نه کلی و اجمالی.

وی با بیان این مطلب افزود: آمریکایی ها با وجود اظهاراتشان مبنی بر مقابله با داعش، طی سه سال گذشته به اندازه‌ای که روسیه داعش را هدف قرار داد، این گروه را در رقه و موصل هدف قرار نداده اند.

عضو ارشد حزب الله تصریح کرد: حملات هوایی آمریکا نشان داد این کشور تمایل دارد کفه ترازو در منطقه دیرالزور به سود داعش سنگین شود و قدرت ارتش سوریه در آزادسازی این منطقه کاهش یابد.

معاون دبیرکل حزب الله درباره حمله اخیر صهیونیستها در قنیطره واقع در جنوب سوریه نیز تأکید کرد که رژیم صهیونیستی در آن منطقه با تروریستها هماهنگ است و اظهارات مسؤولان این رژیم مبنی بر اینکه حضور جبهه النصره و سایر تکفیری ها بهتر از حضور حزب الله، ایران و سوریه است، بدین معناست که منافع مشترک آمریکا، اسرائیل و تکفیریها یکی است.

به گزارش فارس، قاسم با بیان اینکه امیدوار است مدافعان تروریستها از این مسئله پند گیرند، تأکید کرد که تروریستها بیماری هستند که باید ریشه کن شوند؛ زیرا آنان برای لبنان و منطقه خطرناک هستند.

وی همچنین تصریح کرد: آنچه اکنون در مقابله با این افراد انجام دادیم، مثبت و شریف و مؤثر است؛ به گونه ای که لبنان در حال حاضر به یُمن معادله ارتش، ملت و مقاومت در برابر اسرائیل و تکفیریها از آرامش و ثبات برخوردار است./980/ب102/د

ارسال نظرات