۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۴۵۰۹۷۱

بازتاب نمایش جدیدترین سلاح نظامی ایران در رسانه های عربی

مراسم رژه نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران به همراه نمایش ادوات جنگی جدید و نمایش موشک ها پیشرفته در هفته دفاع مقدس و سالروز جنگ تحمیلی در رسانه های عربی بازتاب گسترده ای داشت.
ایران

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ایرنا، پایگاه اینترنتی اذاعه النور الجزایر در همین رابطه نوشت: ایران موشک های اس 300 خود را دوباره به نمایش گذاشت.

این گزارش می افزاید: مراسم رژیم نظامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امروز چهارشنبه در جنوب تهران برگزار شد و موشک های پیشرفته اس 300 و ادوات مربوط به آن

به همراه سیستم های رادار و دفاع هوایی به نمایش گذاشته شد.

پایگاه ایلاف نیز رژه نیروهای مسلح ایران را بازتاب داد و نوشت: امروز ایران نیروهای دریایی، هوایی و زمینی و تجهیزات خود را به نمایش گذاشت.

در این رژه نیروهای ارتش و سپاه پاسداران و نیروهای امنیت داخلی مشارکت داشتند.

ایلاف نوشت: در جریان رژه نیروهای مسلح ایران در سالروز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، تهران به طور رسمی موشک ذوالفقار را که از پیشرفته ترین موشک های دور برد

ساخت داخل است در جریان رژه در شهر بندر عباس به نمایش گذاشت.

این پایگاه خبری نوشت: موشک ذوالفقار یکی از دقیق ترین موشک های دور برد ساخت ایران است و این موشک دارای کلاهک جنگی شکافنده است که می تواند اهداف مختلفی را در روی زمین و همچنین باند فرودگاه ها را به طور دقیق هدف قرار دهد.

پایگاه خبری العهد و خبرگزاری فلسطینی صفا و پایگاه عیون الخلیج نیز با انتشار گزارش هایی از رژه نیروهای مسلح به نمایش موشک جدید ایران اشاره کردند.

پایگاه الجریده نیز رژه نیروهای مسلح ایران را با این تیتر بیان کرد: 'نمایش نظامی بزرگ ایران در میان بحران منطقه ای'

این پایگاه نوشت: ایران در حالی رژه نظامی نیروهای مسلح خود را برگزار کرد که روابط تهران با کشورهای منطقه و به خصوص عربستان تیره شده است./982/ب102/د

ارسال نظرات