۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۴۵۱۴۰۱
شیخ نعیم قاسم:

بمباران مواضع ارتش سوریه پیامی از سوی آمریکا به دولت های حامی تروریسم بود

معاون دبیرکل حزب الله لبنان بمباران مواضع ارتش سوریه در دیر الزور را پیامی به دولت های حامی تروریسم مبنی بر جلوگیری از پیروزی دولت سوریه عنوان کرد.
شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از المنار، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسمی که در جنوب این کشور برگزار شد، گفت: گروه های لبنانی باید احساس کنند که به تنهایی نمی توانند کشور را اداره کنند و به قوانین لبنان احترام بگذارند.

وی افزود: ما باید به دنبال دستاوردهای ملی باشیم نه طایفه ای و مذهبی، این دستاوردها باید برای همگان مفید باشد. وحدت و یکپارچگی و ارتباط مستمر با یکدیگر نیز می تواند لبنان را از وضع کنونی خارج سازد.

عضو ارشد حزب الله تصویب قانون جدید انتخابات را خواستار شد و تصریح کرد که تصویب این قانون و عملکرد پاک و سالم دستگاه قضایی از نمادهای وحدت ملی به شمار می آید. 

شیخ نعیم قاسم ادامه داد: قانون کنونی انتخابات نمی تواند دستاوردی برای لبنان به همراه داشته باشد و ناکامی و بی عدالتی خود را به اثبات رسانده است. هم اکنون فرصت مناسبی برای تغییر این قانون داریم و نباید این فرصت را از دست بدهیم.

وی اظهار داشت که اگر از این فرصت استفاده نشود تا 6 سال دیگر امکان تغییر قانون انتخابات وجود نخواهد داشت و بر حجم مشکلات و بحران ها افزوده می شود.

معاون دبیرکل حزب الله حمله جنگنده های آمریکایی به مواضع ارتش سوریه در دیر الزور را به شدت محکوم کرد و گفت: آمریکا به صورت عمدی مواضع ارتش سوریه را مورد هدف قرار داد تا نارضایتی خود را از پیشروی ارتش و همپیمانان سوریه اعلام کند. 

وی در پایان خاطر نشان ساخت: بمباران مواضع ارتش سوریه از سوی آمریکا پیامی به دولت های حامی تروریسم مبنی بر این است که آمریکا آمادگی کاملی برای جلوگیری از پیشروی و موفقیت دولت سوریه دارد./980/ب901/د 

محمدرضا جایروند
ارسال نظرات