۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۴۵۳۸۰۱
شیخ نعیم قاسم:

ردپای آمریکا در بحران کشورهای منطقه نمایان است

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد که آمریکا با هدف تحقق امنیت رژیم صهیونیستی و تسلط بر ثروت کشورهای عربی و اسلامی به این کشورها تجاوز می کند
شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از المنار، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله در سومین شب از مراسم عزای حسینی که از سوی این حزب در مجتمع سید الشهدا(ع) در ضاحیه جنوبی برگزار شد، گفت: لبنان در مرکز بحران بزرگ منطقه قرار دارد؛ بحرانی که از سوی آمریکا اداره می شود. اگر بحران های موجود در کشورهای منطقه را بررسی کنیم، ردپای آمریکا را مشاهده خواهیم کرد.

وی افزود: آمریکا با هدف تحقق امنیت و آرامش رژیم صهیونیستی و تسلط بر نفت و مال و توانایی انسانی کشورهای عربی و اسلامی به این کشورها تجاوز می کند.

این روحانی لبنانی با اشاره به اینکه مقاومت تنها گزینه موجود است، تصریح کرد: اگر مقاومت نبود نمی توانستیم روی پای خود بایستیم، آزادی لبنان امکان پذیر نبود و اخراج تکفیری ها از کشور محقق نمی شد.

شیخ نعیم قاسم ادامه داد: مقاومت توانست پیروزی ها کسب کند، آزادی را برای ما به همراه آورد و عامل سربلندی ما در جهان به شمار می آید. مقاومت کاری کرد که کشورهای بزرگ جهان و منطقه در برابر حزب الله ناکام بمانند و از تجاوز به مبانی و کرامت و موقعیت این حزب عاجز بمانند.

عضو ارشد مقاومت اسلامی درباره بحران تعطیلی دولت در لبنان اظهار داشت: لبنان به دلیل معادله ارتش، مقاومت و ملت و همچنین تلاش برای اسکان آوارگان سوری در این کشور همچنان پایدار باقی مانده است./980/ب902/د

محمدرضا جایروند
ارسال نظرات