۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۴۵۵۹۹۹
حماس:

انتفاضه قدس گامی مهم در مسیر تحقق خواسته های ملت فلسطین است

سخنگوی جنبش مقامت اسلامی فلسطین حماس خواستار حمایت از انتفاضه قدس و گسترش دامنه آن با انجام عملیات های مقاومتی شد و تاکید کرد که انتفاضه گامی مهم در مسیر تحقق اهداف و خواسته های ملی فلسطینیان است.
حماس

به گزارش خبرگزاری رسا، حماد رقب شامگاه دیروز دوشنبه در یک گردهمایی در خان یونس تحت عنوان " انتفاضه قدس، حقایق و چشم انداز آینده" تاکید کرد که دلیل ناهمواری های موجود در انتفاضه قدس همکاری امنیتی تشکیلات خودگردان با دشمن صهیونیستی است.

رقب اظهار داشت که آنچه از اول اکتبر سال گذشته به راه افتاده، یک انتفاضه حقیقی است نه آنگونه که برخی گمان می کنند صرفا خیزشی مردمی است.

وی تاکید کرد که مقاومت تمامی اسرا را از زندان های رژیم صهیونیستی آزاد کرده و مقدسات را نیز آزاد خواهد کرد و حمایت از انتفاضه قدس با مقاومت موجب وحدت ملت  فلسطین و گروه های فلسطینی بر سر پروژه ها و طرح های ملی خواهد شد.

سخنگوی حماس خاطر نشان کرد که اوضاع معیشتی فلسطینیان در اراضی اشغالی و اردوگاه های آوارگان آنان ملت فلسطین را به شکل گیری انتفاضه واداشت.

وی تصریح کرد که فلسطینیان تجربه زیادی در موضوع انتفاضه های معاصر دارد و به دشمن صهیونیستی ثابت کرده که انتفاضه تا چه اندازه می تواند کارآمد باشد و موجب تحقق خواسته های این ملت شود کاملا بر عکس آنچه برخی می خواهند ادعا کنند که انتفاضه موجب عقب افتادگی و چنددستگی ملت فلسطین می شود.

به نوشته مرکز اطلاع رسانی فلسطین، حماد رقب تاکید کرد که کرانه باختری میدان نبرد با دشمن صهیونیستی است، زیرا این منطقه به طور مستقیم با مناطق صهیونیست نشین در ارتباط است.

وی همچنین اشاره کرد که انتقال تجربه (مقاومت) غزه به کرانه باختری می تواند زمینه ساز نبرد و پروژه آزاد سازی سرتاسر سرزمین فلسطین باشد./982/ب102/د

ارسال نظرات