۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۴۵۶۲۵۳
شیخ نعیم قاسم:

هیچگاه از سوریه شانه خالی نخواهیم کرد

معاون دبیرکل حزب الله لبنان با تأکید بر پایداری مقاومت در سوریه گفت: دشمنان از دستاوردهای حزب الله و همپیمانان به ستوه آمده و فریاد و ناله برمی آورند.
شیخ نعیم قاسم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از المنار، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان امروز با خانواده شهید حاتم حمادی از اعضای این حزب در حسینیه منطقه القماطیه دیدار و گفت وگو کرد.

وی در این دیدار گفت: شهید علاء از فرماندهانی است که به بهترین سرنوشت دست یافت و با وجود جراحت های فراوان در جنگ با رژیم صهیونیستی و تکفیری ها در مناطق مختلف، فداکاری های بزرگی را به نمایش گذاشت.

عضو ارشد مقاومت افزود: وی دارای تاریخ جهادی بزرگ و موثری بود و در دو بُعد پیشرفت نظامی و همچنین شهادت توانست به موفقیت برسد.

این روحانی لبنانی فقدان رهبران را جزئی از بهای پیروزی و تحقق اهداف امت توصیف کرد و اظهار داشت: فقدان این رهبران را نمی توان خسارت نامید چرا که آنان در این راه ثابت قدم مانده و به نتیجه مورد نظر رسیدند.

شیخ نعیم قاسم با اشاره به اینکه با تقدیم شهدا احساس پیروزی دست می دهد، تصریح کرد: حزب الله در سوریه توانست به همراه همپیمانان خود در برابر پروژه استکبار جهانی ایستاده و اجازه سرنگونی سوریه مقاوم به سود رژیم صهیونیستی را ندهد.

وی ادامه داد: دشمنان از دستاوردهای حزب الله و همپیمانان به ستوه آمده و فریاد و ناله برمی آورند. هر اندازه که بها بیشتر باشد ما از سوریه شانه خالی نکرده و به نبرد با تکفیری ها ادامه خواهیم داد. جوانان و خانواده های ما بر تحقق پیروزی تأکید ورزیده و اجازه نمی دهیم گروه های تکفیری به اهداف خود دست یابند.

عضو ارشد حزب الله در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان ساخت: به خوبی می دانیم که راه حل در سوریه بسیار طول خواهد کشید، بنابراین به کسانی که منتظر خستگی و کوتاه آمدن ما هستند تأکید می کنیم که ما خستگی ناپذیر بوده و از فداکاری نمی هراسیم./980/ب902/د

محمدرضا جایروند
ارسال نظرات