۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲
کد خبر: ۴۵۷۸۰۷

کتاب «لاله های زره پوش» در تبریز رونمایی شد

زندگی نامه و وصیت نامه 54 شهید گردان زرهی لشکر 31 عاشورا در قالب کتابی با عنوان «لاله های زره پوش» به زیور طبع آراسته شده است.
 کتاب «لاله های زره پوش» در تبریز رونمایی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، همزمان با برگزاری یادواره شهدای گردان زرهی لشکر عاشورا که با حضور فرماندهان، رزمندگان و پیشکسوتان عرصه ایثار، جهاد و شهادت در تبریز برگزار شد، از کتاب «لاله های زره پوش» اثر عباش دادش زاده (فانی تبریزی) رونمایی شد.


بنا بر این گزارش، این مجموعه یادنامه در قطع وزیری با شمارگان سه هزار جلد در 407 صفحه به چاپ رسیده، که در آن زندگی نامه و وصیت نامه 54 شهید گردان زرهی لشکر 31 عاشورا همراه با تصاویری از آنها منتشر شده است.


سردار حمید سرخیلی، جانشین قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه در مراسم گرامیداشت شهدای گردان تیپ زرهی لشکر 31 عاشورا و رونمایی از این اثر حوزه دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام در دفاع مقدس با رمز ایمان به خدا و توکل بر خدا در برابر دشمن ایستادند و با عزت این برهه از تاریخ را گذراندند، امروز با جهد و تلاش و اعتقاد به خدا مشکلات پیش روی انقلاب و ایران حل خواهد شد.


وی با تآکید بر تداوم مسیر شهدا در مسائلی چون اقتصاد، سیاست و فرهنگ، تصریح کرد: امروز در جهاد اکبر لازم است با تآسی به ایمان و توکل برخدا در برابر مظاهر کفر و الحاد ایستاد و از بیگانگان تبری جست، لازم است با پیروی از مسیر شهدا و امتداد سیره آنها در مسیر پیشرفتهای نوین حرکت کرد.


سردار سرخیلی با بیان اینکه در دوران سخت و شرایط دشوار جنگ در برابر دشمن قلدر سر خم نکردیم، ادامه داد: امروز که انقلاب اسلامی ایران در اوج قدرت و اقتدار قرار دارد چگونه در برابر دشمنان کوتاه آییم؟ باید با اقتدار تمام  ارزشهای انقلابی تداوم یابد و حرکت در مسیر شهدا با قدرت ادامه پیدا کند.


جانشین قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه اگر خط دفاعی کشور را به بیرون از مرزها انتقال ندهیم مشخصا امنیت کشور دچار مشکل خواهد شد، گفت: امروز نیز ما مدیون شهدا هستیم که با جان خود و از خود گذشتگی امنیت و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند./935/پ202/ق

 

ارسال نظرات