۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۴۵۸۳۶۳

تظاھرات شیعیان پاکستان در اعتراض به حمله تروریستی به مجلس عزای حسینی ویژه بانوان

شیعیان منطقه ملتان پاکستان در اعتراض به حمله تروریستی به مجلس عزای حسینی ویژه بانوان در شهر کراچی این کشور تظاهرات برگزار کردند.
تظاھرات کراچی

به گزارش خبرگزارش رسا، مجلس وحدت مسلمین منطقه ملتان پاکستان، در اعتراض به حمله تروریستی شب گذشته به مجلس عزای حسینی ویژه بانوان در شھر کراچی این کشور تظاھرات برگزار کرد.

تظاھرکنندگان خشمگین شعار «مرگ بر تروریست»، «مرگ بر آمریکا» «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود جنایتکار و حامی تروریست» سر داده و خواستار دستگیری فوری عوامل این جنایت شدند.

دبیر مجلس وحدت مسلمین در منطقه ملتان پاکستان گفت: بی توجھی دستگاہ ھای امنیتی کشور عامل حوادث تروریستی است، اگر وزیر کشور جلوی ادامه فعالیت ھای تکفیری را نگیرد با عکس العمل شدید روبرو خواھد شد.

قاضی نادر حسین علوی عضو فعال مجلس وحدت مسلمین نیز سکوت دستگاہ ھای امنیتی شھر کراچی نسبت به حمله تروریستی روز گذشته را به شدت محکوم کرد و تاکید کرد: دولت نواز شریف در تامین امنیت شھروندان کشور ناتوان ماندہ است.

وی افزود: با وجود اجرای بند قانون 144 کشور که اجتماع بیش از چھار نفر را در شھر ممنوع قرار می دھد، برگزاری اجتماع بزرگ گروہ ھای تروریستی تکفیری در یکی از خیابان ھای اسلام آباد نشان از ھمکاری و حمایت وزیر کشور از این گروہ ھای غیر قانون است.

محمد عباس صدیقی دبیر مجلس وحدت مسلمین در جنوب ایالت پنجاب با اشارہ به این که این چھارمین حمله تروریستی به مراسم عزاداری امسال است ابراز داشت: شیعیان به دلیل از دست دادن عزیزان خود به ستوہ آمدہ و دیگر تحمل این وضع را ندارند./988/ب902/د

اشھد نقوی
ارسال نظرات