۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴
کد خبر: ۴۵۸۳۹۲

کتاب «سرزمین پیروزی» در تبریز منتشر شد

نخستین جلد از مجموعه‌ چهار جلدی راهیان آسمان با عنوان سرزمین پیروزی به همت انتشارات صریر در تبریز به زیور طبع آراسته شد.
کتاب راهیان ‌آسمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، رییس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اولین جلد از مجموعه‌ چهار جلدی راهیان آسمان با عنوان سرزمین پیروزی از سوی انتشارات صریر، با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی به قلم داود خدایی، مسؤول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان منتشر شد.

حسن میلانی ادامه داد: در این اثر مناطق عملیاتی اهواز، خرمشهر، آبادان، دزفول، دهلاویه، هویزه و چزابه، به همراه عملیات‌های مهم صورت گرفته در این مناطق به صورت اجمالی معرفی شده و خاطرات تعدادی از رزمندگان که مربوط به این عملیات‌ها می‌گردد برای استفاده شرکت کنندگان در اردوهای راهیان نور آورده شده است.

گفتنی است،  نخستین جلد از مجموعه‌ چهار جلدی راهیان آسمان با عنوان سرزمین پیروزی در 52 صفحه در قطع پالتویی به چاپ رسیده است.

لازم به ذکر است، محمدمهدی، مسافران آسمانی، مسافر سرآسیاب، باغ منصور و ... از دیگر آثار داود خدایی در حوزه ادبیات پایداری است./935/پ203/ق

ارسال نظرات