۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷
کد خبر: ۴۶۰۰۷۴

نهمین کتاب دست های کوچک دعا منتشر شد

برگزیده آثار نهمین جشنواره سراسری دستهای کوچک دعا با عنوان نهمین کتاب دستهای کوچک دعا چاپ و منتشر شد.
کتاب دست های کوچک دعا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حسن میلانی، رییس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برگزیده آثار نهمین جشنواره سراسری دستهای کوچک دعا تحت عنوان نهمین کتاب دستهای کوچک دعا چاپ و منتشر شد.

وی ادامه داد: این کتاب شامل برگزیده آثار نهمین جشنواره دستهای کوچک دعا است که در مرداد ماه سال 94 از سوی حوزه هنری استان برگزار شد و مشتمل بر منتخب دعاها و دلنوشته های کودکان ایران اسلامی است.

میلانی با بیان اینکه مجموعه نهم کتاب دستهای کوچک دعا توسط دبیرخانه دائمی جشنواره دستهای کوچک دعا گردآوری شده است؛ افزود: در این کتاب 34 اثر برگزیده و منتخب دعاهای کودکان این مرز و بوم منتشر شده است.

رییس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: از این تعداد دعاهای منتشر شده 5 مورد مربوط به بخش ویژه نهمین جشنواره دستهای کوچک دعا یعنی ایران آینده( 1404) است.

وی گفت: این کتاب در 72 صفحه به صورت تمام رنگی و برای گروه سنی « ب»، « ج» و « د»، از سوی انتشارات سوره مهر وابسته به حوزه هنری منتشر شده است.

میلانی افزود: نهمین جشنواره سراسري دست هاي کوچک دعا با معرفي نفرات برتر و برگزيده  از ميان 54 هزار و 765 اثر از ایران و کشورهای افغانستان و تاجیکستان و جمهوری آذربایجان در مرداد ماه سال 94 همزمان با ميلاد با سعادت حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر به کار خود پايان داد./935/پ203/ق

ارسال نظرات