۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۴۶۰۰۹۶

انتقاد یکی از علمای عراق از اتهام زنی علیه بسیج مردمی

یکی از علمای عراق هر گونه اتهام زنی علیه بسیج مردمی را رد کرد و خاطرنشان ساخت که مجاهدان ما دارای ایمان قوی هستند.
آیت‌الله سید محمد تقی مدرسی

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق در حاشیه درس تفسیر امروز که در شهر کربلا برگزار شد، از اتهام زنی علیه بسیج مردمی به شدت انتقاد کرد و گفت: برخی از افراد در قصر‎های خود آرام گرفته اند و جوانان شجاع ما را به مسائل باطل و واهی متهم می‎کنند.

وی افزود: جوانان عراقی با عضویت در بسیج مردمی به دفاع از اراضی و مقدسات خود می‎پردازند و باید آ«ان را تکریم و مورد احترام قرار داد.

این عالم عراقی خاطرنشان کرد: اعضای بسیج مردمی در جریان عملیات‎های مختلف از اذکاری مانند یا رسول الله(ص)، یاحسین(ع) و یازهرا(س) استفاده می‎کنند که این مساله نشان دهنده عمق ایمان آنهاست.

وی با اشاره به مشکلات و بحران‎های مختلفی که کشورهای منطقه با آن دست و پنجه نرم می‎کنند، تصریح کرد: جنگ داخلی و ملی که این روزها گریبانگیر کشورهای مختلف شده است نوعی از عذاب الهی است.

آیت الله مدرسی جنگ سوریه را کثیف توصیف کرد و بیان داشت: جنگ در سوریه به یک جنگ داخلی و تاریخی اعراب شبیه است که شیطان به آن دامن زده است.

وی به اختلافات نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا اشاره کرد و اظهار داشت: برخی از تحلیلگران در حالی پیش بینی ایجاد جنگ داخلی در آمریکا کرده‎اند که ما آرزوی چنین جنگی را نداریم زیرا جنگ داخلی در هیچ کشوری پسندیده نیست./994/ب902/د

 

عارف ابراهیمی
ارسال نظرات