۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷
کد خبر: ۴۶۰۴۰۵
شیخ نعیم قاسم مطرح کرد؛

عدم تغییر سیاست آمریکا در قبال محور مقاومت با رییس جمهور جدید/ آمریکا درصدد رهایی از داعش است

معاون دبیرکل حزب الله لبنان درباره انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا گفت که سیاست این کشور در قبال محور مقاومت با آمدن رییس جمهور جدید تغییر نخواهد کرد.
«نعیم قاسم»

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در گفت وگو با پایگاه خبری العهد این کشور بر ادامه نبرد با تکفیری ها در سوریه تأکید کرد و گفت: حتی اگر نیروهای زیادی در این راه بدهیم باز همه به نبرد تا شکست پروژه تکفیری ها ادامه داده و اجازه تجزیه سوریه را نخواهیم داد

وی افزود: ارتش سوریه و مقاومت توانستند شکست های بزرگی بر تروریست ها وارد کرده و آنان را در شرق حلب به محاصره درآورده و راه های کمک رسانی به تروریست ها را قطع کنند.

این روحانی لبنانی با اشاره به اینکه نشانه های پیروزی در سوریه در حال مشاهده است، تصریح کرد: این جنگ تنها به سوریه تعلق ندارد بلکه جنگ لبنان و فلسطین و منطقه و همچنین نبرد حاکمیت و استقلال و آزادی است و مطمئنا پایانی خوب و پیروزی در انتظار ما خواهد بود.

شیخ نعیم قاسم با تأکید بر ادامه جنگ علیه تروریست ها به دلیل مواضع حمایتی آمریکا و رژیم صهیونیستی از این جنایتکاران اظهار داشت: هیچ بازگشتی به عقب وجود ندارد و خسارت های سنگینی بر دشمن وارد می شود. تروریست ها برای جبران شکست خود به انجام برخی حملات می پردازند که نتایج این حملات صدها کشته و زخمی در اردوگاه دشمن است.

به نبرد با تروریست ها تا آزادی حلب ادامه می دهیم

وی به ادامه جنگ در حلب تا آزادی این کشور اشاره کرد و ادامه داد: پایان بحران در سوریه طولانی خواهد بود و دولت آمریکا پس از روی کارآمدن رییس جمهور جدید در سال 2017 به تجدیدنظر در مواضع خود در سوریه خواهد پرداخت و مشخص می شود که جنگ تا چه زمانی ادامه می یابد.

معاون دبیرکل حزب الله تأکید کرد که ما تا هر زمان ممکن به این جنگ ادامه داده و از مواضع خود کوتاه نمی آییم چرا که آینده ملت ها با زمان مقایسه نمی شود بلکه به صبر و اراده نیاز دارد.

وی خاطرنشان ساخت: داعش به خطری برای آمریکایی ها که این گروه را برای سرنگونی مقاومت تاسیس کرده اند، مبدل شده است و به همین دلیل به نابودی این گروه فکر می کنند که حمایت از عملیات نظامی در عراق علیه داعش نیز در این راستا صورت می گیرد. 

شیخ نعیم قاسم درباره ریاست جمهوری میشل عون گفت: مقاومت حزب الله برای نامزدی میشل عون پس از 2 سال و نیم یک پیروزی برای ما به شمار می آید و با رییس جمهور جهت بهبود اوضاع معیشتی تا بیشترین حد ممکن همکاری خواهیم کرد.

عضو ارشد مقاومت با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا تصریح کرد: حزب الله هیچ اهمیتی برای نامزد پیروز در این انتخابات قائل نیست چرا که برای همگان ثابت شده که سیاست های آمریکا در قبال حزب الله یکپارچه است و تغییر شخصیت ها و شیوه ها نمی تواند هدف واحد این کشور یعنی حمایت از رژیم صهیونیستی و نابودی محور مقاومت را تغییر دهد./980/ب902/د

محمدرضا جایروند
ارسال نظرات