۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶
کد خبر: ۴۶۰۷۳۹
از مجموعه سیری در معارف اسلامی؛

انتشار کتاب «همراهی علی و حق»

کتاب «همراهی علی و حق در شرح حدیث علی مع الحق و الحق مع علی» از مجموعه سیری در معارف اسلامی که شامل متن پژوهشی و ویرایش شده سخنرانی های شیخ حسین انصاریان است، منتشر شد.
کتاب همراهی علی علیه السلام با حق

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی دارالعرفان، کتاب «همراهی علی و حق در شرح حدیث علی مع الحق و الحق مع علی» از مجموعه سیری در معارف اسلامی که شامل متن  پژوهش و ویرایش شده  سخنرانی های حضرت استاد حسین انصاریان می باشد، منتشر شد.

در این مجموعه گرانقدر، تلاش شده است با تکیه بر پژوهش و ویرایشی روشمند و دقیق، ساختار هنرمندانه مباحث و سبک استاد در ارائۀ سخن از بین نرود، تا ضمن نشر فرهنگ انسان ساز آل الله شیوه منحصربه فرد معظم له در تبیین معارف دینی نیز حفظ شده و به مشتاقان ارائه گردد.

این مجلد چهل و یکمین  اثر از این مجموعۀ سترگ و دربردارندۀ ده  گفتار در باب «همراهی علی علیه السلام و حق» می باشد و علاوه بر دربرداشتن متن سخنرانی که لاجرم سبک و سیاق متن را نیز گفتاری می سازد

از ویژگی های مهم این کتاب می توان به عنوان بندی مناسب و تفکیک مطالب و موضوعات، استخراج مصادر آیات و روایات و ارائه مطالب متنوع دیگر در پی‌نوشت، ذکر نام مستقل برای هر بحث و مجموعه متنوع فهرست ها نام برد./872/د102/ق

ارسال نظرات