۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۸
کد خبر: ۴۶۱۰۳۰
امام جمعه بیروت:

غرب پول هنگفتی به تروریست‎ها تقدیم می‎کند

امام جمعه برج البراجنه بیروت تأکید کرد که تقدیم پول هنگفت به تروریست‎ها نشان دهنده رضایت غرب از این گروه‎ها است.
آيت الله عبدالامير قبلان نايب رييس مجلس اعلاي اسلامي لبنان حجت الاسلام احمد قبلان، خطيب جمعه برج البراجنه بيروت

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عبدالامیر قبلان نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته بیروت که در ساختمان این مجلس برگزار شد، ابراز امیدواری کرد که دولت وحدت ملی با حضور همه گروه های تشکیل شده و بتواند مطالبات ملت در برقراری امنیت و ثبات سیاسی و اقتصادی و اجتماعی را تأمین کند.

وی افزود: سیاستمداران باید بهترین گزینه های خود را برای پست های وزارتی معرفی کنند تا بتوانند به ملت خدمت کرده و با فساد اداری به مبارزه بپردازند.

این عالم لبنانی از گروه های سیاسی خواست به فکر مصالح ملت بوده و اوج وحدت ملی خود را در تشکیل کابینه به نمایش بگذارند.

امام جمعه برج البراجنه: دل تکفیری‎ها با قتل بندگان خدا آرام می گیرد

حجت الاسلام شیخ احمد قبلان نیز در خطبه های نماز جمعه مسجد امام حسین(ع) منطقه برج البراجنه بیروت با اشاره به سالروز وقوع انفجار تروریستی در این منطقه گفت: تروریست های تکفیری سال گذشته علیه کسانی جنایت انجام دادند که خود را وقف آزادی قدس و انتقام از دشمن صهیونیستی به عنوان دشمن دین و انسانیت کرده اند.

وی ادامه داد: تکفیری ها به جای اینکه در راستای آزادی قدس بجنگند، در حال تکفیر و قتل و خونریزی در جوامع اسلامی هستند. دل آنان تنها با قتل بندگان خدا و تخریب مساجد و ذبح نمازگزاران آرام می گیرد.

این روحانی لبنانی از سکوت غرب در قبال این جنایت ها به شدت انتقاد کرد و اظهار داشت: سکوت سنگین و توطئه ای بزرگ در این مساله وجود دارد و غرب نیز پول های کلانی را در این راه تقدیم می کنند چرا که اقدامات تروریست ها مورد رضایت کشورهای غربی است./980/ب901/د

محمدرضا جاسم زاده
ارسال نظرات