۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۴۶۲۱۶۸

پخش اذان در پارلمان اسرائیل برای دومین بار متوالی

یک نماینده دیگر در پارلمان اسرائیل در واکنش به مصوبه ممنوعیت پخش اذان از بلندگو‌ها در جلسه دیروز مجلس این کشور از تریبون اذان گفت.
مجلس رژیم صهیونیستی


به گزارش خبرگزاری رسا، طالب ابوعرار، نماینده مجلس رژیم صهیونیستی در اعتراض به مصوبه ممنوعیت پخش اذان از بلندگوها در جلسه دیروز پارلمان رژیم صهیونیستی از تریبون اذان گفت.

ابوعرار مانند احمد الطیبی، نماینده مجلس عضو لیست عرب متحد در پارلمان رژیم صهیونیستی؛ در واکنش به این مصوبه کار او را تکرار کرد و اذان مغرب را از تریبون مجلس اقامه کرد.

در فیلمی که از این لحظه دریافت شده است، هنگام گفتن اذان از سوی ابوعرار، برخی نمایندگان یهودی افراطی به او واکنش نشان می دهند. با این حال ابوعرار نیز بدون توجه به آنها پس از گفتن اذان به صندلی خود باز می گردد.

گفتنی است کمیسیون قانونگذاری پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) روز یکشنبه گذشته پیش‌نویس قانون ممنوعیت پخش اذان با استفاده از بلندگوها را تصویب و به مجلس ارائه کرده بود. انتظار می رود این لایحه در سه نشست مجلس کنست به رای گیری گذاشته شود. لایحه مذکور با واکنش‌ شدید فلسطینیان و جهان اسلام مواجه شده است.

ممنوعیت پخش اذان از بلندگوی مساجد به بهانه "ایجاد آلودگی صوتی" پیش از این نیز چندین بار مطرح شده بود، اما تبدیل به قانون نشد./982/ب102/د

 

ارسال نظرات