۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۴۶۲۱۶۹

دبیر مجلس وحدت مسلمین خواستار آزادی فوری حجت الاسلام میرزا یوسف شد

روحانی برجسته شیعه پاکستان و دبیر مجلس وحدت مسلمین در گلگت خواستار آزادی فوری حجت الاسلام مرزا یوسف حسین رییس کمیته واکنش ملی شیعیان پاکستان شد.
حجت الاسلام مرزا یوسف حسین

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی رضوی روحانی برجسته شیعه و دبیر مجلس وحدت مسلمین در گلگت پاکستان خواستار آزادی فوری حجت الاسلام مرزا یوسف حسین رییس کمیته واکنش ملی شیعیان پاکستان شد.

وی با اشارہ به این کہ دولت اگر حجت الاسلام مرزا یوسف حسین را که به اتھام واھی و بدون مدرک مستحکم دستگیر کردہ است فورا آزاد نکند سراسر پاکستان را به صحنه تظاھرات تبدیل خواھیم کرد گفت: حجت الاسلام مرزا یوسف حسین ھموارہ در برقراری صلح و امنیت کشور تلاش کردہ و اتھام برھم زدن امنیت ملی بر وی کذب محض است.

وی با بیان این که وی در گذشتہ چندین بار مورد حمله گروہ ھای تروریستی قرار گرفته است ابراز داشت: دولت چرا عوامل واقعی ترور و علملیات تروریستی را دستگیر و محاکمه نمی کند که تنھا راہ نجات کشور در محاکمه آنان است.

این روحانی برجسته پاکستان، سیاست ھای متعصبانه دولت نواز شریف را به شدت محکوم کرد و افزود: تکفیری ھا کشور عامل بحران و ناامنی پاکستان اند، دستگاہ ھای امنیتی تعصب را کنار گذشته آنان را محاکمه کنند و کشور را نجات دھند.

یادآوری می شود که حجت الاسلام مرزا یوسف حسین رییس کمیته واکنش ملی شیعیان پاکستان در ۱۷ آبان ماہ به اتھام سخنرانی ھای انقلابی بازداشت شده بود به 14 روز حبس موقت محکوم شدہ بود که تا حالان آزاد نشدہ است./988/ب903/د

اشھد نقوی
ارسال نظرات