۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۴۶۲۶۱۵
رییس جماعت الدعوہ پاکستان:

آمریکا با تاسیس داعش تروریسم را در منطقه ترویج داد

روحانی اهل سنت پاکستان تاکید کرد که هدف از تاسیس داعش از سوی آمریکا افزایش تروریست‌ها در منطقه است.
حافظ محمد سعید

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حافظ محمد سعید روحانی اھل سنت پاکستان در سخنانی سران کشور ھای اسلامی را برای جلوگیری از شیوع تروریسم در کشورھای اسلامی فراخوند و گفت: آمریکا با تشکیل داعش و گروہ ھای امثال آن تروریسم در کشورھای اسلامی را ترویج داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حافظ محمد سعید رییس جماعت الدعوہ پاکستان و روحانی اھل سنت پاکستان، در اجلاسی که روز گذشته در شھر اسلام آباد پاکستان برگزار شد سران کشور ھای اسلامی را برای مبارزہ با تروریسم دعوت کرد.

وی پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمھوری آمریکا و سفر ریس جمھور رژیم صھیونیستی به کشورھند اشارہ کرد وگفت: ارتباط دوستانه ھندوستان با اسرائیل مسلمان کش، خطری برای پاکستان و کشورھای ھمسایه است.

حافظ محمد سعید جھان اسلام را به اتحاد وھمدلی فراخواند و تاکید کرد: روابط دوستانه با کشورھای استعماری ھیچ گاہ به سود مسلمانان نبودہ و در آئندہ نیز نخواھد بود و لذا مسلمانان با ھوشیاری و بیداری تمام با نقشه جدید استعماری آمریکا برای کشورھای اسلامی مقابله کنند.

روحانی اھل سنت پاکستان در سخنانی سران کشور ھای اسلامی را برای جلوگیری از شیوع تروریسم در کشورھای اسلامی فراخوند و گفت: آمریکا با تشکیل داعش و گروہ ھای امثال آن تروریسم در کشورھای اسلامی را ترویج داد.

وی با اشارہ به این که ما قصد داریم با دیدار با سفیران کشورھای اسلامی درخواست مصالحت و میانجیگری بین یمن و عربستان کنیم ابراز داشت: جمھوری اسلامی ایران ھیچ گاہ به حوثی ھای یمن کمک تسلیحاتی و مشاورتی نکردہ و این اتھام بی اساسی است که استعمار برای فروش تسلیحات به عربستان بہ ایران زدہ است./988/ب902/د

اشھد نقوی
ارسال نظرات