۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۷
کد خبر: ۴۶۴۰۰۴
شیخ نعیم قاسم:

تکفیری‎ها سرطانی برای امت و دین هستند

معاون دبیرکل حزب الله لبنان، تکفیری ها را سرطانی برای مسلمانان و دین توصیف کرد و خواستار افزایش عملیات علیه تروریست ها شد.
شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی که در منطقه قماطیه این کشور برگزار شد، عملیات ارتش این کشور علیه تروریستها در منطقه عرسال را تبریک گفت و افزود: این مساله نشان داد که برای برقراری امنیت و ثبات در کشور باید از همه امکانات و شیوه ها استفاده کرد.

وی گفت: تکفیری ها سرطانی برای امت و دین هستند و کسانی که عزت و سربلندی لبنان را می خواهند، باید از چنین عملیات هایی حمایت کرده و از فراهم کردن خاستگاه برای تروریست ها به شدت خودداری ورزند.

این روحانی لبنانی با اشاره به هجمه صورت گرفته علیه حزب الله تصریح کرد: وقتی جهانیان به نقش حزب الله در پایان بحران ریاست جمهوری در لبنان اذعان می کنند، دیگر ارزشی برای این ادعاهای باطل این افراد و جریان ها نمی ماند.

شیخ نعیم قاسم اظهار داشت: این افراد همانند کسانی هستند که در خارج از گود به رجزخوانی می پردازند. آنان در حالی نقش خود را در انتخاب رییس جمهور پررنگ جلوه می دهند که همگان می دانند حزب الله عامل اصلی این مساله بود.

وی درباره تشکیل دولت جدید لبنان تأکید کرد: مرحله سخت به پایان رسیده و مشکلات پیش رو تشکیل دولت به سختی انتخاب رییس جمهور نیست و به کوتاه آمدن از شرایط نیاز دارد. هیچ دلیلی برای تأخیر در تشکیل وجود ندارد و می توان با همکاری به این مشکل پایان داد.

معاون دبیرکل حزب الله خاطرنشان ساخت: حزب الله به هیچ وجه درصدد تحقق مصالح شخصی و گروهی و جبران خسارت های مالی و سیاسی نیست و در راستای برپایی دولت و خدمت به شهروندان تلاش می کند./980/ب902/د

محمدرضا جایروند
ارسال نظرات