۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶
کد خبر: ۴۶۵۶۰۵
شیخ نعیم قاسم:

داعش در حال عقب نشینی از محورهای مختلف است

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد که عقب نشینی داعش از محورهای مختلف، پیروزی بزرگ برای محور مقاومت به شمار می آید.
شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در دیدار هیأتی از جمعیت اصلاح و وحدت این کشور به ریاست شیخ ماهر عبدالرزاق گفت: روزهای آینده مشخص خواهد کرد که مواضع شجاعانه علما در حمایت از محور مقاومت علیه جریان تروریستی کاملا صحیح و حکیمانه بوده است چرا که مسلمانان را از فتنه برنامه ریزی شده و انحراف از اسلام اصیل و تضییع حقوق فلسطین دور می کند.

وی افزود: ما در مرحله عقب نشینی داعش از محورهای مختلف هستیم و این یک پیروزی برای محور مقاومت به شمار آمده، وحدت اسلامی را تحکیم ساخته و قبله را به سوی  دشمن اصلی یعنی رژیم صهیونیستی و همپیمانان آن متوجه کرده است.

شیخ نعیم قاسم با اشاره به اینکه حزب الله در ائتلاف خود با همپیمانان ثابت قدم است، تصریح کرد: هیچ مساله و اقدامی نمی تواند ما را از همپیمانان خود دور کند. دشمنان با بزرگنمایی و دروغ پراکنیدرصدد ضربه زدن به این ائتلاف هستند.

عضو ارشد حزب الله ادامه داد که ما به گزینه های خود ایمان داریم و با صبر و استقامت، به دستاوردهای محلی و منطقه ای دست می یابیم.

حمایت از محور مقاومت واجب شرعی است

شیخ ماهر عبدالرزاق نیز خاطرنشان ساخت که هدف از این دیدار، تقدیر و تشکر از محور مقاومت به ویژه سید حسن نصرالله به دلیل موفقیت های داخلی و خارجی است.

وی تأکید کرد که نیروهای مقاومت با فداکاری و شجاعت و جانفشانی توانستند امنیت و ثبات را بر لبنان حاکم سازند.

این روحانی لبنانی اظهار داشت: همگان باید در کنار محور مقاومت بایستند و این مساله را واجب شرعی می دانیم زیرا نیروهای مقاومت در حال نبرد و فداکاری در راه محافظت از لبنان و منطقه هستند. گفتمان فتنه و خشونت به صلاح پروژی رژیم صهیونیستی در منطقه محسوب می شود.

شیخ ماهر عبدالرزاق بر لزوم تشکیل سریع دولت تأکید کرد و گفت: حکومت وحدت ملی جامع وظیفه بزرگ تصویب قانون انتخابات بر اساس نسبیت کامل را برعهده دارد چرا که قانون کنونی انتخابات عامل بحران هاست./980/ب901/د

محمدرضا جایروند
ارسال نظرات