۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۹
کد خبر: ۴۶۷۳۹۹

ششمین جشنواره «کتاب دین و پژوهش‌های برتر» در 10 محور برگزار می‌شود

ششمین دوره جشنواره «کتاب دین و پژوهش‌های برتر» در حالی 8 دی‌ماه برگزار می‌شود که محورهای بررسی آثار در این رویداد از هفت محور در دوره گذشته به 10 محور افزایش یافته است.
جشنواره «کتاب دین و پژوهش‌های برتر»

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره کتاب «دین و پژوهش‌های برتر»، ششمین دوره جشنواره کتاب «دین و پژوهش‌های برتر» در حالی 8 دی‌ماه برگزار می‌شود که محورهای بررسی آثار در این رویداد از هفت محور در دوره گذشته به 10 محور افزایش یافته است.

این رویداد به‌صورت دوسالانه به بررسی و انتخاب مجموعه متنوعی از موضوعات و تألیفات حوزه دین می‌پردازد.

سال 93 در پنجمین دوره از این رویداد، پنج هزار و 800 عنوان اثر و 80 پژوهش در قالب هفت گروه تخصصی «علوم قرآن و حدیث»، «تاریخ، فرهنگ، و تمدن اسلامی»، «فقه و حقوق اسلامی»، «فلسفه، کلام،‌ عرفان و اخلاق اسلامی»، «دین و علوم انسانی»، «ادبیات داستانی و رمان» و «کودک و نوجوان» مورد ارزیابی قرار گرفت.

ششمین دوره این جشنواره با اضافه شدن سه گروه تخصصی «علوم اجتماعی، علوم اقتصادی و مدیریت اسلامی»، «علوم تربیتی، روانشناسی و علوم رفتاری» و «علوم سیاسی، انقلاب اسلامی و امام خمینی رحمة الله علیه» در قالب 10 گروه برگزار خواهد شد.

آیین اختتامیه ششمین دوره جشنواره کتاب «دین و پژوهش‌های برتر» ساعت 9 چهارشنبه 8 دی‌ماه در سالن سوره حوزه هنری برگزار و برگزیدگان گروه‌های ده‌گانه معرفی و تجلیل خواهند شد./998/د102/ق

ارسال نظرات