۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۴۶۷۵۴۳

تقدیر شیخ نعیم قاسم از مبارزه مستمر ایران با تکفیری‎ها

معاون دبیرکل حزب الله لبنان از تلاش های بی‎دریغ جمهوری اسلامی ایران در نبرد با تکفیری‎ها تقدیر کرد.
شیخ نعیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سی‌امین کنفرانس وحدت اسلامی که پیش از ظهر امروز در سالن اجلاس سران اسلامی آغاز شد، گفت: امروزه ما با مقابله با تکفیر‌ها باید دین اسلام را جلو ببریم، در اصل با این کار می‌توان از جنگ‌های مستقیم و غیر مستقیم جلوگیری کرد.

وی ادامه داد: تکفیری‌ها برای دشمنان اسلام حکم ابزار را دارند، به همین منظور برای ایجاد تفرقه میان مسلمانان از هیچ چیز دریغ نمی‌کنند و ما باید از تلاش‌های بی‌دریغ جمهوری اسلامی ایران در مقابل تکفیری‌ها تقدیر کنیم.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: مقابله صرف با تکفیری‌ها تنها از سوی ایران، حزب‌الله لبنان و مقاومت صورت گرفته است، ایران تمام تلاش خود را کرده است تا وحدت شکل بگیرد و اقدامات خوبی را انجام داده است.

شیخ نعیم قاسم با بیان اینکه امام خمینی(ره) پیشوای وحدت اسلامی در سراسر دنیا بود، خاطرنشان کرد: برخی از اهل تسنن با حمایت‌های خود از تکفیری‌ها آسیب‌های زیادی را متحمل شدند، این در حالی است که اگر مسلمانان، اسلام را به عنوان انتخاب اصیل خود داشته باشند، می‌توانند بر جریان‌های تکفیری پیروز شوند.

وی افزود: یکی از نشانه‌های وحدت در جوامع اسلامی حمایت از مظلومیت مردم فلسطین است، بنابراین مسلمانان برای نشان دادن وحدت خود باید از فلسطین حمایت لازم را داشته باشند و بدانند که عدم حمایت از فلسطین نشان از انکار وحدت دارد.


معاون دبیرکل حزب الله لبنان در پایان گفت: اگر وحدت لازم وجود داشته باشد پیروزی نزدیک است، پیروزی‌هایی که در کشورهای سوریه و عراق رخ می‌دهد یا ایستادگی که از سوی مردم یمن و بحرین در مقابل عربستان می‌بینیم نشانگر وحدت کامل است./816/ب202/د

ارسال نظرات