۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۴
کد خبر: ۴۶۸۰۷۱
مسؤول بخش بانوان حزب الله:

تکفیری‌ها به دنبال نابودی انسان‌ها و مقدسات هستند

عضو اتحادیه جهانی زنان مسلمان تصریح کرد که تکفیری‌ها درصدد نابودی انسان‌ها و مقدسات و مخدوش کردن چهره اسلام هستند.
عفاف حکیم رییس بخش بانوان حزب الله

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا خانم "عفاف حکیم" مسؤول بخش بانوان حزب الله لبنان و عضو اتحادیه جهانی زنان مسلمان بعدازظهر امروز در مراسم اختتامیه سی‌امین کنفرانس وحدت اسلامی که در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، با اشاره به جنایات گروه‌های تروریستی در بخش‌های مختلف اظهار داشت: گروه‌های تروریستی در اصل با اعتقادات نادرست خود، حرمت خون که از حرمت کعبه هم بالاتر است از بین برده‌اند.

وی ادامه داد: امروز در جهان اسلام پدیده‌های نابودگری به وجود آمده که سرشار از کینه است، این کینه‌ها در واقع وحدت مسلمانان و به ویژه مسئله فلسطین را هدف قرار داده است که تهدیدی برای ارزشهای انسانی و اسلامی به شمار می آید و باید با آنها مقابله کرد.

عضو ارشد حزب الله تاکید کرد: باید دانست که تکفیری‌ها به دنبال نابودی انسان‌ها و مقدسات آنها هستند، در واقع تکفیری‌ها به دنبال آن هستند که اسلام را به گونه‌ای دیگر نشان دهند و کسانی که مخالف عقایدشان هستند را تکفیر می کنند.

عفاف حکیم یادآور شد: آنچه امروز به عنوان اندیشه وهابی با آن روبرو هستیم برای جامعه اسلامی ویرانگر است، وهابی‌ها کاری به صهیونیست‌ها ندارند و برای مسیحیان و مسلمانان مشکل ایجاد می‌کنند.

در ادامه این نشست عُده فلاحی نویسنده الجزایری، با اشاره به تلاش و نقش الجزایر برای موضوع مقاومت و ایستادگی در برابر استعمار تصریح کرد: الجزایر با ایران رابطه خوبی دارد. ایران از زمان انقلاب تاکنون از الجزایر حمایت کرده و رابطه مطلوبی میان دو کشور وجود دارد.

وی ادامه داد: جریان تکفیری امروزه مشکل مهم جهان اسلام است، اما در این میان برخی رسانه‌ها نیز در جوامع اسلامی از این جریان‌ها حمایت می‌کنند، در این میان موضوع تقریب مذاهب اهمیت پیدا می‌کند و باید از آن حمایت کرد نباید اجازه تحقق اهداف صهیونیست ها را بدهیم./816/ب202/د

ارسال نظرات