۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۴
کد خبر: ۴۶۸۰۸۱
علمای بحرین:

اجازه هدر رفتن خون شهدا را نمی‎دهیم

علمای بحرین در پیامی به مناسبت روز شهید تأکید کردند که اجازه هدر رفتن خون شهدا را نخواهیم داد.
علمای بحرین

به گزارش خبرگزاری رسا، علمای بحرین به مناسبت فرارسیدن «عید شهدا» پیامی صادر و شهدای این کشور را شهدای دین و وطن توصیف کردند.

در این پیام آمده است: روز شهید، روز غیرت نسبت به دین، شرافت، کرامت، ناموس، وطن و همه مظلومانی است که انسانیت آنها مورد تعرض قرار گرفته و طعم تلخ ظلم و ذلت از سوی ظالم را چشیده اند. 

علمای بحرین افزودند: روز شهید، روز فوران خون و ایستادگی عزت و شکسته شدن زنجیر هراس و توهم ضعف و همچنین جاودگانی در دنیا و آخرت به شمار می آید.

آنان تصریح کردند: روز شهید، روز آزادگی روح و تقویت اراده و ایمان و فداکاری غیرمحدود و زندگی جاودانه در دنیا و آخرت است و این حق شهداست که عید داشته باشند و افتخار و کرامت برای امت باشند. 

در ادامه این پیام خاطرنشان شده است: شهدای بحرین، شهدای دین و وطن هستند و خونشان در راه دفاع از انسان و سلامت و کرامت همه شهروندان بر خاک این کشور جاری شده است. آنان در برابر ظلم ظالمان و فساد مفسدان و باندهای جنایتکار ایستاده اند.

علمای بحرین ادامه دادند: شهدا و پدران و اجدادشان از زمان رسول خدا(ص) در این سرزمین زندگی کرده و با وجود شکنجه اشغالگران، به کشور و اسلام خود پایبند ماندند. خانواده و مردم نیز بر راه شهدا ثابت قدم مانده و ریشه خود را در خاک این سرزمین مستحکم کرده اند.

آنان اعلام کردند که در عید شهدا با کسانی که جان خود را در راه وطن داده اند، تجدید پیمان کرده و اجازه نمی دهند خون شهدا بیهوده رفته و تا تحقق اهداف عادلانه ملت به انقلاب ادامه خواهند داد./980/ب902/د

محمدرضا جایروند
ارسال نظرات