۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۴۶۸۱۳۲
روحانی اهل تسنن لبنان:

هجمه علیه مقاومت با هدف مصادره تصمیم گیری سیاسی جامعه سنی صورت می گیرد

امام مسجد الغفران صیدای لبنان، هدف از هجمه یکی از گروه های سیاسی علیه مقاومت اسلامی را مصادره تصمیم گیری سیاسی اهل تسنن عنوان کرد.
شیخ حسام العیلانی از روحانیان لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ حسام العیلانی از روحانیان اهل تسنن لبنان در پیامی نسبت به هجمه صورت گرفته علیه محور مقاومت به شدت انتقاد کرد.

وی تصریح کرد: هجمه ای که امروزه از سوی یک گروه سیاسی و همپیمانان اهل تسنن علیه مقاومت راه افتاده است، با هدف مصادره تصمیم گیری سیاسی جامعه اهل سنت صورت می گیرد.

این روحانی لبنانی افزود: به صراحت و آشکارا و با شجاعت اعلام می کنیم که این اقدام به نتیجه نرسیده و ما را نسبت به مواضع خود در حمایت از مقاومت دچار شک و تردید نمی کند.

شیخ العیلانی خاطرنشان ساخت: به عاملان این هجمه برنامه ریزی می گوییم که از سوء استفاده از مشکلات عزیزانمان در سوریه به ویژه دست بردارید و اگر مدافع واقعی اهل تسنن هستید، به این سیاست اشتباه پایان دهید.

وی ادامه داد: این سیاست سبب توهین به طایفه سنی می شود و بهتر است از این سیاست های بی پروا و غیرمسؤولانه دست بردارید تا تاریخچه اهل سنت که از گذشته تاکنون و در آینده نیز در کنار مقاومت قرار دارد، را حفظ کنید./980/ب903/د

محمدرضا جایروند
ارسال نظرات