۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۲
کد خبر: ۴۶۹۱۶۵
رییس اتحادیه علمای مقاومت خبر داد؛

کشف محموله موشک آمریکایی به ارزش 100 میلیون دلار در انبار سلاح تکفیری‎ها در حلب

یکی از علمای اهل تسنن لبنان از کشف محموله موشک آمریکایی به ارزش 100 میلیون دلار در انبار سلاح تکفیری‎ها در حلب خبر داد.
ماهر حمود، دبيرکل اتحاديه علماي حامي مقاومت اسلامي

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر حمود رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت در مراسم جشن میلاد حضرت محمد مصطفی(ص) که با عنوان «محمد(ص) رسول رحمت و محبت» در مجتع المصطفی منطقه الجیه برگزار شد، گفت: جهانیان به توطئه افکنی علیه مقاومت به ویژه در سوریه پرداختند چرا که این کشور از مقاومت دفاع می کند. گرچه دولت سوریه اشتباه هایی داشته است اما جنگ علیه این کشور به دلیل این اشتباهات نبود.

وی افزود: دلیل اصلی بحران در سوریه، حمایت این کشور از مقاومت و ایستادگی در برابر پروژه سرسپردگی پروژه صهیونیستی ـ آمریکایی در منطقه است. دشمنان، این کافران را در پوشش و چهره اسلام رهسپار سوریه کردند.

گریه و زاری برای مردم حلب دروغ است

این عالم اهل تسنن تصریح کرد: مقاومت و ارتش سوریه و همپیمان آن به فضل الهی توانستند سر افعی را در حلب قطع کنند اما متأسفانه جهانیان که در این سال ها هیچ عکس العملی از خود نشان نمی دادند، پس از آزادی حلب به جنب و جوش درآمدند به گونه ای که فرانسه و آمریکا و رژیم صهیونیستی به گریه و زاری پرداختند.

شیخ ماهر حمود گریه های آمریکا، فرانسه، رژیم صهیونیستی، عربستان سعودی، قطر و ترکیه برای مردم حلب را دروغی بزرگ توصیف کرد و اظهار داشت: معلوم نیست مسلمانان به چه روزی افتاده اند و اسلام و انسانیت آنان کجا رفته است؟ فرانسه نیز که شعار آزادی انسان را پدیده آورده و اولین انقلاب تاریخ بشریت معاصر در این کشور رخ داد هم اکنون به جزئی از فتنه مبدل شده است.

وی از مواضع کشورهای جهان به ویژه غرب در قبال مقاومت ابراز شگفتی کرد و ادامه داد: قبلا مقاومتی صورت گرفت و عاملان آن را مقاومان در برابر نازی ها توصیف می کنند اما کسانی که در برابر رژیم صهیونیستی مقاومت می کنند را تروریسم می نامند. آمریکا در حالی خود را حامی حقوق بشر می خواند که یمنی ها با سلاح این کشور به خاک و خون کشیده می شوند. 

اتهام ما به عقب افتاده بودن مایه افتخار است

رییس اتحادیه علمای مقاومت خاطرنشان ساخت: 100 میلیون دلار ارزش موشک های آمریکایی است که در انبار سلاح تکفیری ها در حلب کشف شد. هزاران خودرو مدل بالا از آمریکا و اروپا به سوی عراق و سوریه روانه می شوند تا تروریست ها از آنها استفاده کنند.

شیخ ماهر حمود گفت: ما به عنوان مسلمان و مسیحی به دستاوردهای فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و هر آنچه دشمنان از آن به عنوان عقب افتادگی یاد می کنند، افتخار کنیم. ما در این به اصطلاح عقب افتادگی، مقاومت را در غزه و فلسطین و لبنان پدیده آورده و با استفاده از مقاومت در سوریه به پیروزی رسیدیم.

وی در پایان تأکید کرد که مقاومت تا زمان وجود توطئه ادامه خواهد یافت و خداوندی که پیروزی را در سال 2006 و در غزه برای مقاومت مقرر کرد، آزادی قدس را نیز برای ما مقرر می کند./980/ب902/د

محمدرضا جایروند
ارسال نظرات