۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۹
کد خبر: ۴۷۰۲۱۵

کتاب خاتم در مدرسه اسلامی هنر رونمایی شد

مراسم رونمایی از مجموع داستان«کتاب خاتم» با حضور رییس مدرسه اسلامی هنر حجت الاسلام بطحایی و نویسنده و پژوهشگر آقای مجید قیصری برگزار شد.
حجت الاسلام بطحایی و نویسنده و پژوهشگر آقای مجید قیصری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم رونمایی از مجموعه داستان «کتاب خاتم» با حضور رییس مدرسه اسلامی هنر حجت الاسلام بطحایی و نویسنده و پژوهشگر آقای مجید قیصری برگزار شد.

در این مراسم که با حضور طلاب، اساتید و دانشجویان مدرسه اسلامی هنر برگزار شد، آقای مجید قیصری به شیوه نگارش درباره اهل بیت علیهم السلام و لزوم آن در کشور اشاره کرد و گفت: در این زمینه کم کار شده است و باید اینگونه فعالیت ها در نویسندگی داستان کوتاه گسترش پیدا کند.

وی در ادامه افزود: انتظار نمی رود در این زمینه به یکباره کارهای بسیار موفق صورت گیرد ولی هرساله باید در داستان کوتاه برای تمام اهل بیت علیهم السلام قدم برداشت تا به نتیجه مطلوب برسیم.

وی تصریح کرد: جامعه شیعه باید بزرگان خود را معرفی کند و در این راه قدم بردارد تا جلوی افرادی غریبه را در این زمینه بگیرد و اگر جامعه شییعه وارد این فضا نشود نتیجه های نامطلوبی را در بر دارد.

وی به خلأ داستان نویسی کوتاه در زمینه اهل بیت علیهم السلام اشاره کرد و گفت: نویسندگان از همه سنین را باید دعوت کنیم تا به نویسندگی در رابطه با اهل بیت علیهم السلام رو بیاورند و این خلاء را پر کنند.

شایان ذکر است؛ در پایان این رونمایی یکی از داستان های کتاب خاتم از سوی حاضرین قرائت شد./978/پ203/ق

ارسال نظرات