۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۴۷۱۲۳۳
خانواده نظامی اسیر صهیونیستی:

نتانیاهو دستمال سفید تسلیم را در برابر حماس بالا برده است

خانواده "هدار گولدن" نظامی صهیونیست اسیر جنبش مقاومت اسلامی "حماس" در غزه اعلام کرد که «متاسفانه نتانیاهو دستمال سفید تسلیم را در برابر جنبش حماس بالا برده است و از مساله نظامیان (اسیر) چشم پوشی کرده است.»
نتانیاهو

به گزارش خبرگزاری رسا، خانواده گولدن در واکنش به خبر تصمیم کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی برای برگزاری نشست به منظور بررسی مساله دو نظامی اسیر صهیونیستی در غزه به نام های "هدار گولدن" و "آرون شائول"، با صدور بیانیه ای اعلام کرد که «ما از وزرای کابینه انتظار داریم که تصمیمات موثر و کارآمدی اتخاذ کنند. ما نمی خواهیم اظهارات قبلی نتانیاهو و وزرای دولت او را بشنویم و برای آزادی گولدن و شائول هر کاری خواهیم کرد. این اظهارات پوچ و توخالی هستند و وظیفه ماست که این نظامیان را از غزه به اسرائیل برگردانیم.»

پایگاه خبری شهرک نشینان صهیونیست هم به نقل از این خانواده اعلام کرد که «متاسفانه نتانیاهو دستمال سفید تسلیم را در برابر حماس بالا برده و از مساله دو نظامی اسیر چشم پوشی کرده است. دولت نتانیاهو در برابر جنبش حماس از خود ضعف و تزلزل نشان می دهد، اما هدار و شائول همچنان در اسارت به سر می برند.»

خانواده هدار گولدن همچنین مدعی شده است که نتانیاهو اجساد شهدای فلسطینی اهل کرانه باختری را به خانواده هایشان بازمی گرداند و اسرای حماس هم در شرایط خوبی در زندان های صهیونیستی به سر می برند و کالاهای بیشتری در مقایسه با دولت های قبلی صهیونیستی وارد غزه می شود.

به نوشته مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این خانواده خاطر نشان کرده است که دولت نتانیاهو به غزه برای ساخت ایستگاه آب شیرین کنی کمک می کند، اما حتی خواستار دریافت هر گونه اطلاعاتی درباره نظامیان (اسیر) نمی شود و با حماس برای آزادی این نظامیان مذاکره نمی کند.

گفتنی است کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی فردا یکشنبه برای اولین بار طی دو سال گذشته برای بررسی راه های آزادی نظامیان اسیر صهیونیستی که در جریان جنگ 51 روزه تابستان سال 2014 به اسارت گرفته شده اند، تشکیل جلسه می دهد.

در این نشست راه های آزادی نظامیان اسیر صهیونیستی به نام های "هدار گولدن" و "آرون شائول" یا بازپس گیری اجساد آنها که رژیم صهیونیستی  مدعی کشته شدن آنها در جریان جنگ 51 روزه غزه است، مورد بررسی قرار می گیرد./982/ب102/د

ارسال نظرات