۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۲
کد خبر: ۴۷۱۷۶۵
رییس مجمع اتحاد اهل سنت پاکستان:

آمریکا به بهانه مبارزه با تروریسم در حال ترویج این پدیده است

رییس مجمع اتحاد اهل سنت پاکستان در دیدار با اعضای این مجمع گفت: آمریکا به بهانه مبارزه با تروریسم در حال ترویج این پدیده است.
صاحبزادہ حامد رضا

به گزارش خبرگزاری رسا، صاحبزادہ حامد رضا رییس مجمع اتحاد اھل سنت پاکستان، در دیدار با اعضای این مجمع که در شھر لاھور برگزار شد اظھار داشت: آمریکا به بهانه مبارزہ با تروریسم، در حال گسترش این پدیده است.

وی با بیان اینکه ھندوستان با فشار علیه پاکستان قصد تضعیف کشور را دارد، گفت: دولت از طریق مجامع بین المللی و سازمان ملل مشکلات دو کشور را حل و فصل کند و سیاست ھای استعماری ھندوستان را مھار کند.

صاحبزادہ حامد رضا با اشارہ به این که اھل سنت پاکستان مخالف افکار تکفیری و حامی طرح ملی مبارزہ با تروریسم هستند، افزود: نیروھای مسلح تا ریشه کن شدن تروریسم به عملیات پاکسازی ادامه دھند.

وی با بیان این که نجات کشور به یک انگیزہ و تصمیم ملی نیاز دارد، تصریح کرد: گروہ ھا و احزاب باید اختلافات شخصی و حزبی خود را کنار گذاشته و برای نجات و استحکام کشور متحد شوند و یک برنامه ملی طراحی کنند.

رییس مجمع اتحاد اھل سنت پاکستان اظهار داشت: کشور از اھداف بنیانگذاران فاصله گرفته است و این وظیفه رھبران ملت است که دولتمردان را به مسیر اصلی بازگردانند./988/ب902/د

ارسال نظرات