۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۴۷۱۸۵۹

کتاب گمشده در تبریز منتشر شد

کتاب «گمشده»، روایت تصویری از جغرافیای دفاع مقدس به همت حوزه هنری تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی منتشر شد.
کتاب گمشده

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حسن میلانی، رییس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی از تولید و انتشار کتاب «گمشده»، روایت تصویری از جغرافیای دفاع مقدس به همت این مرکز خبر داد و اظهار داشت: کتاب «گمشده»، روایت تصویری از جغرافیای دفاع مقدس، حاوی تصاویری ارزشمند است.

وی با بیان این‌که تصاویر کتاب از سوی صابر قاضی طی سفرهای خود در اردوهای راهیان نور ثبت شده است، خاطرنشان کرد: کتاب فوق به همت انتشارات سوره مهر وابسته به حوزه هنری در 84 صفحه و در شمارگان یک هزار جلد در موضوع جغرافیای دفاع مقدس چاپ و منتشر شده است.

میلانی، هشت سال دفاع مقدس را آینه تمام نمای قامت استوار ملت ایران عنوان نمود، ادامه داد: امروز این گنجینه بزرگ ذخایر ایمان و اخلاص، شهادت و شجاعت، ایثار و فداکاری با تمام ارزش و عظمتش به کشور ما ارزانی شده است. بر ماست که با دقت هر چه بیشتر گنج های گرانب های این معدن عظیم را استخراج نموده و آینده ایران اسلامی را با عزت و اقتدار رقم زنیم.

 رییس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی گفت: کتاب فوق مجموعه ای از عکس ها و تصاویر صابر قاضی از عکاسان حوزه هنری استان می باشد که در طول سالیان اخیر به جغرافیای مقدس هشت سال جنگ تحمیلی سفر داشته است.

میلانی با بیان این‌که صابر قاضی متولد 1361 و از عکاسان فعال این رشته می باشد و در چندین جشنواره داخلی و خارجی دارای مقام می باشد، گفت: امیدواریم کتاب گمشده در راستای شناساندن سفر معنوی راهیان نور گامهای موثری بردارد./935/203/ب2

 

ارسال نظرات