۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۴۷۲۶۱۸
شیخ نعیم قاسم:

عملیات انتحاری سلاح غیرقابل شکست تروریست ها قلمداد می شد

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تأکید کرد که تروریست ها با سلاح عملیات انتحاری درصدد خالی کردن میدان از حضور نیروهای رقیب بودند.
شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به شکست تکفیری ها در جنگ با مقاومت اسلامی گفت: تکفیری ها اعتقاد داشتند با سلاح عملیات انتحاری می توانند به پیروزی رسیده و این سلاح را غیرقابل شکست می دانستند اما ارتش سوریه وحزب الله بر این سلاح فائق آمدند.

وی افزود: تکفیری ها می پنداشتند میدان با انفجارهای انتحاری آنان خالی خواهد شد اما عناصر مقاومت اسلامی و ارتش سوریه با ایمان و ثبات موفق شدند این سلاح را ناکام ساخته و معادله جنگ در حلب که «حماسه بزرگ حلب» نامیده می شد، را تغییر دهند.

این روحانی لبنانی تصریح کرد: پیروزی حلب یک هدیه الهی بود که به برکت خون شهدا وثبات در جنگ با اندیشه تکفیری محقق شد. حزب الله حامی راه حل سیاسی و آتش بس در سوریه است که به پایان جنگ می انجامد.

شیخ نعیم قاسم خاطرنشان ساخت که حزب الله هیچ نقش سیاسی در سوریه و منطقه ندارد و تنها در پی امنیت و صلح در لبنان و سایر کشورهای همجوار است./980/ب903/د

محمدرضا جایروند
ارسال نظرات