۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۷۳۸۲۵

راه اندازی کمپین نه به قاچاق کتاب

کمپین «نه به قاچاق کتاب»‌ با هدف مبارزه با پدیده قاچاق کتاب و فروش نسخه‌های غیرقانونی از آثار منتشر شده از سوی ناشران کشور راه‌اندازی شد.
کمپین نه به قاچاق کتاب

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مجمع ناشران کشور، با هدف مبارزه با پدیده قاچاق کتاب و فروش نسخه‌های غیرقانونی از آثار منتشرشده از سوی  ناشران در کشور، کمپین  «نه به قاچاق کتاب» راه‌اندازی شد.

کتاب‌خوانان در تمامی مقاطع سنی و در سراسر کشور می‌توانند با عضویت در این کمپین اطلاعاتی مانند شیوه‌های آشنایی با نسخه‌های اصلی کتاب‌های پُرفروش، مراکز فروش و پایگاه‌های اینترنتی نسخه‌های اصلی کتاب و…. را به دست بیاورند.

همچنین عضویت در این کمپین به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا کتاب‌های دست دوم و بدون استفاده خود را با هزینه‌ای بسیار نازل در پایگاه اینترنتی، برای عرضه به سایر مخاطب‌ها در معرض معرفی قرار داده و از کتاب‌های اصل دست دوم معرفی‌شده توسط سایر کاربران خرید کنند.

ناشران و مؤسسات فرهنگی نشر نیز می‌توانند با عضویت در این کمپین از مزایای استفاده از فضای تبلیغاتی رایگان و ارتباط مستقیم با کتاب‌خوانان کشور بهره‌مند شوند.

صاحبان مؤسسات فرهنگی و تولیدکنندگان کالاهای فرهنگی مرتبط با کتاب نیز می‌توانند با عضویت در این کمپین از مکانی برای ارائه رایگان محصولات‌شان در راستانی مبارزه با فروش کتاب قاچاق استفاده کنند.

کمپین «نه به کتاب قاچاق» همچنین به صورت ماهیانه جشنواره تصاویر اینستاگرامی تولیدشده توسط شما به منظور مبارزه با خرید و فروش کتاب قاچاق را برگزار می‌کند. هر یک از اعضای کمپین می‌توانند با پیوستن به این کمپین و ارسال تصاویر، جدای از امکان نمایش آن با اسم عکاس در صفحه اینستاگرام کمپین، در داوری جایزه ماهانه انتخاب بهترین تصویر، شانس خود را امتحان و از جایزه خرید ۱۰۰ هزار تومانی کتاب دست دوم بهره‌مند شوند.

این کمپین توسط پایگاه اینترنتی «www.ketabd2.ir» توسط گروهی از فعالان فرهنگی حوزه کتاب و با هدف مبادله رایگان کتاب‌های دست دوم راه‌اندازی شده است. علاقه‌مندان به فروش و یا خرید آثار دست دوم می‌توانند برای این منظور به این پایگاه مراجعه کنند./998/د102/ق

ارسال نظرات