۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۴۷۴۶۳۰

نگرانی رژیم صهیونیستی از دستیابی ایران به پهپاد ساقط شده در جنوب لبنان

رژیم صهیونیستی نگران آن است که پهپاد ساقط شده این رژیم در جنوب لبنان، از سوی نیروهای مقاومت به دست ایران برسد.
پهپاد

به گزارش خبرگزاری رسا، بیانیه‌ای که نیروهای مقاومت لبنان درباره کشف لاشه یک پهپاد صهیونیستی منتشر کرد خشم رسانه‌های رژیم را برانگیخت.

وبگاه «العهد» به نقل از وبگاه صهیونیستی «عنیان مرکزی» اعلام کرد: بیم رژیم صهیونیستی از آن است که لاشه پهپاد کشف شده به دست ایران برسد.

در ادامه این گزارش آمده است: برآوردهای اولیه دقیقا مشخص نمی‌کند که قطع ارتباط با پهپاد یاد شده در نتیجه اختلال فنی بود یا اینکه این قطع ارتباط در نتیجه کار طرف‌های متخاصم– به گفته اسرائیلی‌ها- باشد.

بنا به گفته صهیونیستها، در بیانیه حزب الله به حالت پهپاد کشف شده اشاره نشده و عکسی از آن منتشر نشده است ؛ حزب‌الله همچنین مکان دقیقی که این پهپاد را پیدا کرده‌اند، اعلام نشده است.

در پایان این گزارش آمده است: رژیم صهیونیستی جستجوی خود برای پیدا کردن دلیل قطع شدن ارتباط با این پهپاد را ادامه خواهد داد و بسیار تلاش دارد به این غنیمت دست پیدا کند تا آن را مورد بررسی و تحقیقات قرار دهد و روش‌های اختلال در عملکرد و هک آن را پیدا کند.

لاشه یک پهپاد متعلق به رژیم صهیونیستی که دو روز پیش در جنوب لبنان سقوط کرد،سه‌شنبه (دیروز) از سوی نیروهای مقاومت پیدا شد./982/ب103/د

ارسال نظرات