۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۴۷۴۹۷۷

پنجاهمین سالروز تاسیس انجمن دانشجویان مسلمان پاکستان برگزار شد

پنجاهمین سالروز تاسیس انجمن دانشجویان اسلام امروز جمعه ۳۰ دی ماه در سراسر پاکستان برگزار شد.
پاکستان

به گزارش خبرگزاری رسا، سید بوعلی شاہ دبیرکل انجمن دانشجویان مسلمان پاکستان در مراسم پنجاھمین سالروز تاسیس این انجمن گفت: توجه به فعالیت های اجتماعی از اولویت های این انجمن در ششمین دهه از تاسیس است.

وی تأکید کرد که برگزاری کمپھای اھدای خون در مراکز آموزشی، احیای حقوق دانشجویان، تکریم دبیران، نظافت عمومی و احیای فرھنگ امنیت و حفظ پاکستان اھداف دھه ششم این انجمن است از فعالیت های انجمن دانشجویان مسلمان پاکستان در دهه های اخیر بود.

بوعلی شاہ به کارنامه موفق و درخشش دانشجویان پاکستان در سراسر کشور اشارہ کرد و ابراز داشت: دانشجویان پاکستان در مبارزہ با ترویج افکار تکفیری و تروریسم نقش برجسته ای ایفا کرده اند.

برگزاری سالروز شهادت بنیانگذار شورای دانشجویان شیعه پاکستان

انصر مھدی دبیرکل شورای دانشجویان شیعه پاکستان از برگزاری بیست دومین سالگرد شھید محمد علی نقوی بنیانگذار این شورا در تاریخ ۱۴ و ۱۵ اسفند در منطقه رضا آباد شھر لاھور پاکستان خبرداد.

این مراسم با حضور اعضای شورا بر مزار شهید محمد علی نقوی آغاز و سپس جمعی از علما و سخنرانی در همایشی که بر این مزار برگزار می شود، سخنرانی خواهند کرد.

وی افزود: در حاشیه این مراسم یک نمایش گاہ تصویری به ھدف آگاھی مردم از گوشه ھای زندگی و خدمات وی نیز تدارک دیدہ شدہ است./988/ب901/د

اشھد نقوی
ارسال نظرات