۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۴۷۹۴۴۱

شیخ نعیم قاسم ادعای خروج حزب الله از سوریه را رد کرد

معاون دبیرکل حزب الله لبنان ادعای ترکیه درباره عقب نشینی این حزب از سوریه را در راستای راضی کردن گروه های معارض توصیف کرد.
شیخ نعیم قاسم

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در گفت وگو با نشریه البناء که بخش اصلی آن فردا منتشر خواهد شد، بر لزوم تصویب قانون جدید انتخابات تأکید کرد و افزود: حزب الله حامی پروژه نسبیت کامل در انتخابات است و این پروژه را از راه گفت وگو و مذاکره پیش می برد.

وی افزود: توازن ها تغییر کرده و معادله های جدیدی تأسیس شده است. مذاکره درباره قانون انتخابات با وجود اختلاف میان گروه های سیاسی کاملا طبیعی است.

عضو ارشد مقاومت اسلامی با اشاره به اطمینان کامل حزب الله به پروژه ها و همپیمانان آن تصریح کرد: زمان گروکشی به وسیله اختلافات به پایان رسیده است. هم اکنون همبستگی کاملی میان روسیه، ایران، سوریه و حزب الله وجود دارد.

شیخ نعیم قاسم ادعای ترکیه درباره خروج حزب الله از سوریه را رد کرد و اظهار داشت: این سخنان با هدف جلب رضایت گروه های معارض شکست خورده صادر می شود و حزب الله جزئی از معادله راه حل سیاسی در سوریه به شمار نمی آید.

وی ادامه داد: حزب الله از یک کلمه همیشگی برخوردار است و در آمادگی کاملی برای مقابله با دشمن صهیونیستی قرار دارد./980/ب903/د

محمدرضا جاسم زاده
ارسال نظرات