۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۶
کد خبر: ۴۸۳۴۱۸

زندانی شدن خاخام صهیونیست به اتهام دریافت رشوه

یک خاخام صهیونیست به دلیل دریافت رشوه پس از محاکمه به زندان افتاد.
خاخام صهیونیست

به گزارش خبرگزاری رسا، روزنامه القدس العربی امروز (شنبه) گزارش داد: رسوایی فساد در سرزمین های اشغالی تنها به سیاستمداران رژیم صهیونیستی خلاصه نمی شود، بلکه دامن محافلی را هم که به اصطلاح رمز اخلاق این رژیم به شمار می روند را نیز آلوده کرده است.

برپایه این گزارش، روز گذشته خاخام رژیم صهیونیستی که متهم به دریافت رشوه بود، بازداشت و زندانی شد.

این اتهام بعد از آن ثابت شد که خاخام یونا متسگر به دریافت رشوه به میزان یک و نیم میلیون دلار اعتراف کرد.

دیوان عالی رژیم صهیونیستی چند ماه پیش این خاخام صهیونیست را به خیانت در امانت و دریافت رشوه متهم کرده و حکم سه سال و نیم زندان برای وی صادر کرده بود، اما دادگاه مرکزی این رژیم با این حکم مخالفت کرد و یک سال دیگر نیز به حکم زندانی وی افزود.

به نوشته ایرنا، متسگر در سال 2013 میلادی به اتهام دریافت حدود 8 میلیون شِکِل (معادل حدود 1.8 میلیون یورو) رشوه، پولشویی و تخلف در حوزۀ مالیات بر درآمد از سمت خود برکنار شد.

رسوایی مالی و دریافت رشوه در میان مقامات سیاسی رژیم صهیونیستی تقریبا همه گیر است به طوری که ایهود اولمرت نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی نیز از ماه گذشته دوران حبس 18 ماهه خود را به دلیل فساد مالی آغاز کرد و موشه کاتساو رییس جمهوری سابق رژیم صهیونیستی نیز به جرم تجاوز در زندان محبوس است و اخیرا نیز بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم چندین بار از سوی پلیس رژیم صهیونیستی به اتهام دریافت رشوه و پولشویی و فساد مالی و دریافت هدایای غیر احضار شده است./982/ب102/د

ارسال نظرات