۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۴۸۶۵۹۱
عضو مجمع علمای شیعه پاکستان:

تصویب قانون ممنوعیت اذان در قدس اشغالی محکوم است

رییس ایالتی مجمع علمای شیعه پاکستان تصویب قانون ممنوعیت پخش اذان در قدس اشغالی از سوی پارلمان صهیونیستی را به شدت محکوم کرد.
حجت الاسلام سید سبطین حیدر سبزواری

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید سبطین حیدر سبزواری رییس مجمع علمای شیعه در ایالت سندہ پاکستان روز گذشته در دیدار اعضای این مجمع در شھر لاھور، تصویب پیش نویس قانون ممنوعیت اذان در قدس اشغالی از سوی پارلمان رژیم صھیونیستی را به شدت محکوم کرد و خواستار لغو این قانون شد.

وی با بیان این که ممنوعیت پخش اذان نشان دهنده ماهیت اسلام ستیزانه رژیم صهیونیستی است، افزود: آمریکا، رژیم صهیونیستی و دولت ھای غربی روش ھای مختلفی در اسلام ستیزی دارند و این یکی از روش هاست.

حجت الاسلام سبزواری برخورد تبعیض آمیز با مسلمانان را خلاف قوانین بین المللی، حقوق انسانی و دموکراسی دانست و تاکید کرد: دولتمردان غربی که خود را پرچمدار دموکراسی و حامی آزادی دینی می دانند چرا در برابر چنین فاجعه ای ساکت شده اند؟

وی افزود: قانون جدید رییس جمھور آمریکا در خصوص ورود اتباع مسلمان در این کشور ماھیت حقیقی دولت امریکا را نشان داد که آنان تا چه اندازه نسبت به اسلام و مسلمان تعصب و کینه دارند.

این روحانی پاکستانی، دین اسلام را محبوب ترین و کاملترین دین دانست و گفت: ایمان به پیامبران گذشته از جمله حضرت عیسی(ع) و حضرت موسی (ع) جزئی از اسلام بوده و اگر کسی به پیامبری آنان ایمان نداشته باشد از دین اسلام خارج است.

وی ممنوعیت پخش اذان را نشان از ترس رژیم صهیونیستی عنوان کرد و ادامه داد: پیروزی نھایی از آن مردم فلسطین است و همانگونه که حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند پیروزی فلسطین نزدیک است./988/ب902/د

اشھد نقوی
ارسال نظرات