۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۶
کد خبر: ۴۸۶۵۹۳
روحانی پاکستانی:

داعش نتیجه افکار استعماری آمریکا و کشورهای غربی است

دبیر ایالتی مجلس وحدت مسلمین پاکستان گفت: داعش و سایر گروه های تروریستی نتیجه افکار استعماری امریکا و کشورهای غربی هستند.
حجت الاسلام مقصود علی دومکی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مقصود علی دومکی دبیر مجلس وحدت مسلمین در ایالت سندہ پاکستان، سیاست ھای استعماری امریکا و دولت های غربی را به شدت محکوم کرد و گفت: این سیاست ھا سبب پیدایش گروہ ھای تروریستی و بحران در جوامع اسلامی شدہ است.

وی با حمایت از طرح ملی مبارزہ با تروریسم گفت: دولت و دستگاہ امنیتی کشور پاسخگو باشند که چرا با این ھمه مبارزہ، ھنوز ریشه تروریسم در کشور خشک نشده و ما ھر روز شاھد کشتار عزیزان خود ھستیم.

حجت الاسلام دومکی، داعش و سایر گروه های تروریستی را نتیجه افکار استعماری امریکا و کشورھای غربی دانست و اظھار داشت: شیطان بزرگ آمریکا، در تمام عملیات تروریستی جھان به ویژہ پاکستان دست دارد و در این خصوص سفارت امریکا در پاکستان نقش برجسته ای ایفا می کند.

وی با بیان این که بدون جلوگیری از دخالت کشورهای استعماری در امور داخلی پاکستان، کشور رنگ امنیت نخواھد دید تاکید کرد: سران کشور حمایت مالی گروہ ھای تکفیری را مسدود کند تا آرامش در کشور بازگردد.

دبیر ایالتی مجلس وحدت مسلمین پاکستان به حضور این مجلس در صحنه سیاسی کشور اشارہ کرد و ابراز داشت: مجلس وحدت مسلمین پاکستان در انتخابات آینده پارلمان پاکستان حضور گستردہ ای خواھد داشت و رایزنی ھای در این خصوص آغاز شدہ است./988/ب902/د

اشھد نقوی
ارسال نظرات