۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۴۸۷۲۸۴

طرح تبلیغاتی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در طرحی تبلیغاتی و مشکوک از خبرنگاران عرب برای دیدار از سرزمین اشغالی دعوت کرد.
مسجد الاقصی

 

به گزارش خبرگزاری رسا، روزنامه رای الیوم چاپ لندن در گزارشی خاطرنشان کرد: یکی از مسؤولان تل‌آویو از سفر گروهی از خبرنگاران مغربی، تونسی و الجزایری به اراضی اشغالی خبر داد.

براساس این گزارش، پایگاه های خبری وابسته به رژیم صهیونیستی تمام سعی خود را برای جذب اتباع کشورهای عربی برای بازدید از سرزمین اشغالی به خصوص افراد فرهیخته و روشنفکر می کند تا این رژیم اشغالگر را حامی صلح و مخالف آنچه که درباره این رژیم در افکار عمومی جهان وجود دارد، نشان دهد.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی علاوه بر اعلام خبر حضور خبرنگاران کشورهای عربی در سرزمین اشغالی، تصاویری از این خبرنگاران در سرزمین اشغالی را در صفحه اجتماعی توییتری این وزارتخانه منتشر کرده است.

روزنامه رای الیوم افزود: رژیم صهیونیستی تمامی تلاش خود را برای به راه انداختن جنگ روانی به کار بسته و دستگاه امنیتی این رژیم برای پیشبرد این هدف شمار زیادی از افراد را جذب کرده و تنها یگان 8200 وابسته به بخش اطلاعات نظامی ارتش این رژیم یکی از پیشرفته ترین بخش های الکترونیک این رژیم است که هزاران نفر از نخبه های رژیم صهیونیستی به آن پیوسته اند و در جهت حمله بر ضد کشورهای عربی یا دفاع از این رژیم در برابر حملات سابیری و الکترونیک فعالیت می کنند.

گروهها صهیونیستی در بخشی از فعالیت های تبلیغاتی خود با جذب گروههای کشورهای عربی برای دیدار از سرزمین اشغالی سعی در ایجاد تنش و تفرقه در جهان عرب را دارند./9861/ب102/ف

منبع:ایرنا

ارسال نظرات