۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۴۸۸۳۷۹

تأکید شیخ نعیم قاسم بر مبارزه عملی و جدی دولت با فساد

معاون دبیرکل حزب الله لبنان با انتقاد از گسترش فساد در این کشور، مبارزه جدی و عملی با این پدیده را خواستار شد.
شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم میلاد حضرت فاطمه زهرا(ع) که از سوی جمعیت امام مهدی(عج) در بیروت برگزار شد، گفت: بحث و بررسی درباره قانون جدید انتخابات همچنان ادامه دارد و ما از گذشته تاکنون بر اینکه قانون نسبیت، عادلانه ترین قانون است تأکید داریم.

وی قانون نسبیت را عادلانه و ملی عنوان کرد و افزود: برخی گروه ها می گویند که ما قانون دیگری داریم اما زمانی که به بحث و تبادل نظر می پردازیم، درمی یابیم که قانون مورد نظر آنان از عدالت به دور است و بر این اساس به نتیجه نمی رسیم.

عضو ارشد مقاومت اسلامی با اشاره به اینکه مذاکرات در این باره ادامه خواهد یافت، تصریح کرد: ما حامی قانون نسبیت هستیم چه نسبیت بر اساس یک حوزه یا 13 حوزه و یا 5 استان. نسبیت عادلانه ترین قانون است و به صراحت اعلام می کنیم که با قانونی که عادلانه نباشد به هیچ وجه موافقت نخواهیم کرد.

شیخ نعیم قاسم بر لزوم مبارزه عملی با فساد تأکید کرد و اظهار داشت: مبارزه با فساد باید به صورت عملی انجام گیرد نه بر اساس سخنان غراق در منبر و رسانه. متاسفانه مبارزه با فساد در اولویت فعالیت های دولت لبنان قرار ندارد و به همین دلیل است که بررسی یک پرونده درباره فساد در لبنان از 6 سال پیش تاکنون ادامه دارد.

وی دولت را به مبارزه جدی و برنامه ریزی شده با فساد دعوت کرد و گفت: دولت باید به صورت مستمر به بررسی پرونده های فساد پرداخته و دستگاه های امنیتی نیز به پیگرد و بازداشت مفسدان بپردازند تا جلوی هدر رفتن ثروت های ملی گرفته شود./980/ب902/د

ارسال نظرات