۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۶
کد خبر: ۴۸۹۰۴۹

برگزاری نمایشگاه تصاویر شهدای بسیج مردمی در پاکستان

نمایشگاه تصاویر شهدای بسیج مردمی در چهارمین همایش فرهنگی «نسیم کربلا» در پاکستان برگزار شد.
نمایشگاه تصاویر شهدای بسیج مردمی نمایشگاه تصاویر شهدای بسیج مردمی

به گزارش خبرگزاری رسا، مسؤولان برگزاری چهارمین همایش فرهنگی «نسیم کربلا»، نمایشگاه تصاویر شهدای بسیج مردمی را با عنوان «الوفاء الجمیل» در شهر اسلام آباد پاکستان برگزار کردند.

علی یاسین سفیر عراق در پاکستان ضمن بازدید از نمایشگاه از مسؤولان برگزاری چهارمین همایش فرهنگی «نسیم کربلا» تقدیر و تشکر کرد و خاطرنشان ساخت: مردم پاکستان به اهل بیت (ع) عشق و علاقه ویژه‎ای دارند.

وی با اشاره به نمایشگاه تصاویر شهدای بسیج مردمی اظهار داشت: این نمایشگاه که نشان دهنده جانفشانی اعضای بسیج مردمی و نیروهای امنیتی است، مورد استقبال بسیاری از مردم پاکستان قرار گرفت.

حجت الاسلام مسلم عباس صکبان مشرف چهارمین همایش فرهنگی «نسیم کربلا» در این رابطه به خبرنگاران گفت: سفیر عراق در پاکستان خواستار برگزاری نمایشگاه‎های دیگر با موضوع رشادت و جانفشانی اعضای بسیج مردمی در شهر اسلام آباد شد.

وی افزود: سفیر عراق در پاکستان تصمیم گرفته است که نمایشگاه دائمی از تصاویر شهدا در سفارت این کشور در اسلام آباد راه اندازی کند.

حجت الاسلام صکبان بیان داشت: شهدا از حق و حقوق بسیاری بر گردن ما برخوردار هستند زیرا ضمن لبیک به فتوای جهاد کفایی حضرت آیت الله سیستانی، با جان خود به دفاع از اراضی و مقدسات عراق پرداختند./994/ب902/د

ارسال نظرات