۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۴۸۹۷۵۲
روحانی پاکستانی:

تروریسم به هیچ دین و مذهب پایبند نیست

رییس منطقه ای مجمع علمای شیعه پاکستان نسبت به تشدید عملیات انفجاری و کشتار شهروندان این کشور ابراز نگرانی کرد و گفت که تروریسم به هیچ دین و مذهب و قانون و سنت پایبند نیست.
حجت الاسلام سید ناظر عباس تقوی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید ناظر عباس تقوی رییس منطقه ای مجمع علماd شیعه پاکستان  با صدور بیانیه ای انفجار روز گذشته در شھر لاھور و پاراچنار که چندین کشته و زخمی بر جای گذاشت را به شدت محکوم کرد.

وی تصریح کرد: اگر پروژہ مبارزہ با تروریسم درست اجرا می شد و تروریست ها و حامیان آنان دستگیر می شدند ما هم اکنون شاھد انفجار و کشتاری دیگر در شھر لاھور نبودیم. تنھا راہ نجات از معضل تروریسم محاکمه و اعدام عاملان وھمدستان این جنایت ها هستند.

حجت الاسلام تقوی حمله انتحاری به تیم سرشماری و نفوس مردم را اقدامی غیر انسانی دانست و تاکید کرد که تروریسم به ھیچ دین و مذھب و قانون و سنت پایبند نیست.

وی با اشارہ به این که تروریسم در کشور به یک غدہ سرطانی تبدیل شدہ است از احزاب سیاسی و عموم مردم خواست که در برابر این پدیده که امنیت کشور را نشان گرفته است، بایستند.

این روحانی شیعه با اشارہ به سخنان حجت الاسلام و المسلمین سید ساجد علی نقوی رھبر شیعیان پاکستان گفت: حساب طالبان و دیگر گروہ ھای تکفیری که عامل ناامنی و بحران در کشور به شمار می آیند با اھل سنت جداست زیرا آںان نیز ھمانند شیعه زیر تیغ تروریسم قرار دارند./988/ب902/د

اشھد نقوی
ارسال نظرات