۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۴۸۹۸۱۰
شیخ نعیم قاسم:

مروجان فساد و ابتذال باید محاکمه شوند

معاون دبیرکل حزب الله لبنان بر لزوم برخورد قاطع با مروجان فساد و ابتذال تأکید کرد.
شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در همایشی که امروز از سوی انجمن فرهنگی لبنان در منطقه حاره حریک برگزار شد، گفت: قوانین فقهی خانواده به هیچ وجه نباید دستخوش تغییر قرار گرفته و قوانین اجتماعی به جای آنها حاکم شوند زیرا ما باید زندگی خود را بر اساس فقه تنظیم کرده و از فقها استفاده کنیم.

وی افزود: قوانین خانواده از نظر ما دینی هستند که خداوند قوانین آن را پایه گذاری کرده و بر همین اساس هیچ کس اجازه ندارد حرمت این قانین را به بهانه های مختلف بشکند.

عضو ارشد حزب الله تصریح کرد که اگر بخواهیم تغییری در این قوانین انجام دهیم باید توجیه شرعی داشته باشیم و اگر امکان تغییر وجود نداشته باشد این مساله را با فقها در میان بگذاریم. 

شیخ نعیم قاسم اظهار داشت: یک جریان در برهه اخیر به طرح جزئی مسائل مرتبط با قانون خانواده پرداخته و سپس به آن هجمه می کند تا شرایط تغییر مورد نظرشان فراهم شود. 

وی بر لزوم برنامه ریزی دقیق برای مبارزه با فساد و ابتذال در رسانه ها تأکید کرد و ادامه داد: قوانین مناسبی باید در این زمینه اتخاذ شود چرا که هیچ رسانه ای حق ندارد برنامه های غیراخلاقی را به بهانه آزادی بیان به مردم ارائه دهد. 

این روحانی لبنانی با اشاره به اهمیت خانواده گفت: به صراحت اعلام می کنیم که ارتباط جنسی غیر از ازدواج  انحراف های اخلاقی حرام است و کسانی که این مسائل را تبلیغ می کنند باید مجازات شوند./980/ب902/د

 

ارسال نظرات