۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۵
کد خبر: ۴۹۰۴۶۰
امام جمعه کویته پاکستان:

ائتلاف آمریکایی ـ عربی به کشتار مسلمانان می‎پردازد

دبیر سابق مجلس وحدت مسلمین در ایالت بلوچستان پاکستان مشارکت این کشور در ائتلاف آمریکایی ـ عربی را مغایر مصالح پاکستان عنوان کرد.
حجت الاسلام سید‌ هاشم موسوی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید‌ هاشم موسوی دبیر سابق مجلس وحدت مسلمین در ایالت بلوچستان پاکستان و امام جمعه کویته، مشارکت پاکستان در ائتلاف آمریکایی ـ عربی را مغایر مصالح ملی دانست.

وی با بیان این که وضعیت امنیتی کشور بحرانی است و در اغلب نقاط کشور شاھد انفجار و ترور مردم بی گناہ ھستیم ابراز داشت: نواز شریف نخست کشور به جای امنیت عربستان به فکر امنیت شھروندان خود باشد.

حجت الاسلام موسوی با اشارہ به حمایت بعضی از عناصر داخلی از داعش و استقرار آنان در پاکستان گفت: بی لیاقتی و ناتوانی دستگاہ ھای امنیتی در کنترل عناصر تروریسم و حامیان آنان، پاکستان را به حیات خلوت گروہ ھای تروریستی تبدیل کردہ است.

وی با اشارہ به سخنان سران عربستان مبنی بر اینکه ائتلاف سبب تقویت وحدت اسلامی می شود، ابراز داشت: ائتلافی که علیه ملت ھای مسلمان و کشتار بی گناھان باعث باشد، عامل اختلاف است نه وحدت.

دبیر ایالتی مجلس وحدت مسلمین پاکستان با مطرح کردن این پرسش که آیا این ائتلاف از مسلمانان مظلوم دیگر کشورھا نیز حمایت خواھد کرد افزود: آیا حمایت از مردم فلسطین، سوریه، عراق، کشمیر و میانمار جزو برنامه ھای ائتلاف عربی امریکایی است یا ھدف این ائتلاف کشتار بی گناھان در یمن و حفاظت از نظام آل سعود است./988/ب902/د

اشھد نقوی
ارسال نظرات