۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸
کد خبر: ۴۹۱۸۲۰
شمخاني:

خطر تروريسم تمام منطقه را با بحران مواجه ساخته است

دبير شوراي عالي امنيت ملي با هشدار نسبت به بحران تروريسم در منطقه گفت: اقدامات يکجانبه و ضد امنيت منطقه‌اي آمريکا و هم‌پيمانانش مقوم گروه هاي تروريستي است و راه حل‌‌هاي سياسي پايان بحران را ناکام مي‌گذارد.
شمخانی

به گزارش خبرگزاری رسا، سپهبد ذاکر حسن اف وزير دفاع جمهوري آذربايجان با علي شمخاني نماينده مقام معظم رهبري و دبير شوراي عالي امنيت ملي ديدار و در خصوص همکاري‌هاي مشترک دفاعي و امنيتي گفتگو کرد.

شمخاني در اين ديدار با اشاره به اشتراکات فراوان ميان دو کشور در مسائل دفاعي، سياسي و منطقه اي و پيوندها و اشتراکات فرهنگي و مذهبي بر ضرورت گسترش بيش از پيش مناسبات در مسائل راهبردي تاکيد کرد.

دبير شوراي عالي امنيت ملي خاطر نشان کرد؛ اقدامات يکجانبه و ضد امنيت منطقه اي آمريکا و برخي کشورهاي هم‌پيمان آن نيز مقوم گروه هاي تروريستي در منطقه بوده و راه حل هاي سياسي پايان بحران را ناکام مي گذارد.

وي با اشاره به استفاده نامشروع آمريکا از بمب هاي بزرگ و غيرمتعارف در افغانستان تاکيد کرد؛ بمباران مردم و کشورها هرگز نمي تواند تقويت کننده امنيت ملي اين کشور باشد.

دبير شوراي عالي امنيت ملي عنوان کرد: موارد متعددي از استفاده از سلاح هاي شيميايي توسط گروه هاي تروريستي ثبت شده است که عدم واکنش مناسب نسبت به آن و يا فرافکني و دادن آدرس هاي انحرافي موجب بروز فجايع انساني و به‌کارگيري آن ها در ديگر کشورها مي شود./۹۱۶/ ۱۰۲/ع

ارسال نظرات