۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۴۹۴۵۷۱

«کربلای غواص ها» در تبریز منتشر شد

کتاب «کربلای غواص ها» از مجموعه چهارجلدی راهیان آسمان با موضوع دفاع مقدس به همت انتشارات صریر در تبریز منتشر شد.
کربلای غواص ها

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، چهارمین جلد از مجموعه چهار جلدی راهیان آسمان با عنوان « کربلای غواص ها» به همت نشر صریر، با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی , به کوشش داود خدایی و حسن عسگرپور منتشر شد.
داود خدایی، مسؤول دفتر فرهنگ و مطالعات ادبیات پایداری حوزه هنری استان آذربایجان‌شرقی گفت: کربلای غواص‌ها تلاش دارد خوانندگان را با حوادث سال‌های سرنوشت ساز و به یادماندی هشت سال دفاع مقدس به ویژه با شهدای غواص آشنا کند.
وی افزود: در این اثر عملیات‌های مهم صورت گرفته نظیر عملیات والفجر 8، ماجرای مک فارلین، به صورت اجمالی معرفی شده و خاطرات تعدادی از رزمندگان که مربوط به این عملیات‌ها می‌گردد برای استفاده شرکت‌کنندگان در اردوهای راهیان نور آورده شده است.
مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات ادبیات پایداری حوزه هنری استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه این اثر در 48 صفحه در قطع پالتویی به چاپ رسیده است، افزود: استقبال مخاطبان حوزه کتاب و کتابخوانی از آثار منتشر شده در حوزه دفاع مقدس، فعالان این عرصه را برای ادامه راه بیش از پیش مصمم کرده است.
گفتنی است، انتشارات صریر مجموعه راهیان آسمان را در چهارجلد به نام‌های سرزمین پیروزی، دشت فاتحان، خیبرشکنان و کربلای غواص‌ها منتشر کرده است./935/د ۱۰۲/ش

 

ارسال نظرات