۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۴۹۵۸۵۴
در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری؛

کتاب مردان جمهور در نماز جمعه تهران معرفی شد

کتاب مردان جمهور چاپ مؤسسه فرهنگی هنری قدر ولایت در آستانه فرا رسیدن دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در نماز جمعه این هفته تهران معرفی شد.
مردان جمهور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، کتاب مردان جمهور، نگارش سعید میرزایی و تدوین گروه تحقيق مؤسسه فرهنگي هنري قدر ولايت این هفته و در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بخش معرفی کتاب نماز جمعه تهران معرفی شد.

بر اساس این گزارش، بیان تاریخچه ای از ده دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی رویکرد اصلی این نوشتار و هدف اصلی از نگارش کتاب نیز ایجاد زمینهای برای بصیرت جوانان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

«مردان جمهور» می خواهد برای نسل جوان بازگو کند که در این ده دوره انتخابات ریاست جمهوری چه اتفاقاتی رخ داده، چه افرادی کاندیدا و انتخاب شده اند و رهنمودهای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری به این افراد چه چیزهایی بوده است.

بررسی تحولات ادوار قبلی ریاست جمهوری در ایران از رسالت هایی است  که در  این اثر به آن پرداخته شده است. همچنین در  این کتاب به بررسی این موضوع که رئیس جمهوران ایران چه اموری را ملاک قرار داده، از چه مواردی اجتناب کرده اند و به چه نتایجی در دولت خود دست یافته اند، پرداخته شده است.

اوضاع سياسي كشور پيش از انتخابات، احزاب و نامزدهاي انتخاباتي، دعوت به شركت در انتخابات و ملاكهاي انتخاب اصلح، بخشي از زندگينامه رئيس جمهور انتخاب شده، مراسم تنفيذ حكم رياست جمهوري و محورهاي بيانات رهبري انقلاب در اين مراسم و تحولات و حوادث مهم در دوره رياست جمهوري رئيس انتخاب شده از دیگر محورهاي بررسی شده در این کتاب است.

شناخت اجمالي حاصل از ده دوره رياست جمهوري به ويژه رويكرد و حوادث و تحولات هر دوره، تجربيات و درس هاي گرانسنگي را براي مطالعه كنندگان به ويژه جوانان و رأي اولّي‌ها در بردارد كه قطعاً در حضور باشكوه مردم و انتخاب اصلح آنان بسيار اثر گذار خواهد بود.

كتاب مردان جمهور با نگارش سعید میرزایی و تدوین گروه تحقيق مؤسسه فرهنگي هنري قدر ولايت، در قطع رقعی در 328 صفحه و به قیمت هفت هزار تومان منتشر شده است./۹۲۰۶۰۲/ش

ارسال نظرات