۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۴۹۵۸۹۳
عضو اتحادیه اروپا:

امام حسین نماد عدالت است

نماینده اسبق اتحادیه اروپا در خاورمیانه، امام حسین (ع) را نماد عدالت دانست و تصریح کرد که عتبات مقدس دارای معنویت خاصی هستند.
الیستر کروک نماینده اسبق اتحادیه اروپا در خاورمیانه

به گزارش خبرگزاری رسا، الیستر کروک نماینده اسبق اتحادیه اروپا در خاورمیانه در مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره بین المللی بهار شهادت که در کربلا برگزار شد، از آستان‎های مقدس حسینی و عباسی برای برگزاری این جشنواره و یاری رسانی به آوارگان جنگ تقدیر و تشکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: حضور در کربلا و بازدید از فعالیت‎های آستان مقدس حسینی و عباسی، تاثیر بسزایی بر من داشت و هیچ گاه حتی در خیالات خودم چنین تصوری نسبت به این اماکن نداشتم و هر آنچه را که دیده‎ام به اروپا انتقال خواهم داد.

نماینده اسبق اتحادیه اروپا، امام حسین (ع) را نماد عدالت دانست و تصریح کرد: در زیارت عتبات مقدس یک نوع حالت روحانی خاصی به من دست داد که موجب جذبم به این بارگاه‎های مطهر شد.

وی اظهار داشت: نجف، کربلا و کوفه مرکز گسترش صلح در جهان هستند و مردم عراق نیز به علت همجواری با عتبات مقدس از اعتماد به نفس ویژه‎ای برخوردارند.

گفتنی است که سیزدهمین جشنواره بین المللی و فرهنگی بهار شهادت به مدت ۵ روز در شهر مقدس کربلا و در جوار بارگاه مطهر حضرت عباس (ع) برگزار شد./994/ب۹۰۳/د

ارسال نظرات