۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۴۹۷۹۳۱

روحانیان اهل تسنن پاکستان با مسؤولان آستان مقدس علوی دیدار کردند

شماری از روحانیون مؤسسه دينى «أمت واحده» پاکستان به زیارت بارگاه علوی مشرف شدند و با مسؤولان آستان مقدس علوی دیدار وگفت‎وگو کردند.
شماری از روحانیون مؤسسه دينى «أمت واحده» از كشور پاکستان شماری از روحانیون مؤسسه دينى «أمت واحده» از كشور پاکستان شماری از روحانیون مؤسسه دينى «أمت واحده» از كشور پاکستان شماری از روحانیون مؤسسه دينى «أمت واحده» از كشور پاکستان

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعی از روحانیان اهل تسنن پاکستانی و از اعضای مؤسسه فرهنگی مذهبی «أمت واحده» به زیارت بارگاه مطهر علوی مشرف شدند و با حجت الاسلام شیخ مصطفی ابوالطابوق مسؤول بخش امور دینی آستان مقدس علوی دیدار وگفت‎وگو کردند. 

حجت الاسلام أبوالطابق طی دیدار با میهمانان پاکستانی ضمن تاکید بر ضرورت ایجاد روابط دوسویه و مستمر با تمامی مذاهب اسلامی یکپارچگی وهمبستگی بین تمامی مسلمانان را جهت ایستادگی در برابر اندیشه ها وجریانهای تندرو وتکفیری ضروری دانست.

أبوالطابوق خاطرنشان کرد: بازگشت به منابع اصیل اندیشه تشیع جهت آگاه شدن از مذهب اهل بیت (ع) ضروری است و نباید به کسانی که علیه این مذهب به تبلیغات سوء و غرض ورزانه مى‌پردازند گوش فرا داد.

مسؤول بخش امور دینی آستان ضمن اشاره به نقش نهاد مرجعیت در نجف اشرف در راستای یکپارچگی ایجاد وحدت اسلامی در میان مسلمانان عراق افزود: مراجع تقلید نجف ثابت کردند این مذهب تشیع است که به وحدت، یکپارچگی و همبستگی میان تمامی مسلمانان و دور انگاشتن جریانه‌ای تکفیری فرا مى خواند./994/ب101/ف

ارسال نظرات