۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۴۹۹۴۷۱
شیخ نعیم قاسم:

نسل کنونی با شکست و سرسپردگی بیگانه است

معاون دبیرکل حزب الله لبنان سالروز پیروزی مقاومت اسلامی و اخراج اسرائیل از خاک لبنان را تبریک گفت.
شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سالروز پیروزی مقاومت اسلامی بر دشمن صهیونیستی و اخراج این رژیم از خاک لبنان گفت: پیروزی مقاومت اسلامی در 25 مه سال 2000 و پایان اشغال 22 ساله جنوب لبنان یک دستاورد تاریخی و سرنوشت ساز برای این کشور بود و چهره منطقه را تغییر داد.

وی افزود: هم اکنون یک نسلی داریم که شکست و سرسپردگی را قبول ندارد و به خواسته های رژیم صهیونیستی تن نمی دهد. حزب الله نیز بر اساس دفاع مشروع به نبرد پرداخته و بر همین اساس است که آمریکا و برخی کشورها به ما هجمه برده و نسبت به مبارزه با اسرائیل معترض هستند.

عضو ارشد حزب الله تصریح کرد: آمریکا نمی پذیرد که رژیم پرورش یافته آن در جایگاه سختی قرار گیرد و اجازه نمی دهد که ملتی فریاد استقلال و بازپس گیری سرزمین سر دهد. این موضوع سبب می شود تا آمریکا به شیوه های مختلف به مقاومت فشار وارد کند.

شیخ نعیم قاسم خاطرنشان ساخت: اگر همه دنیا علیه ما متحد شود از عزم و اراده ما کاسته نشده و شعله نورانی فعالیت برای آزادی سرزمین و تحقق استقلال خواهیم ماند. ما این راه را با ایمان و اراده انتخاب کرده و در راستای آزادی خاک و تأمین عزت و کرامت تلاش می کنیم./980/ب903/د

ارسال نظرات